منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول تیر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

برادر شاه بنام غلامرضا با درجه سرهنگی و سپس سرتیپی رئیس مادام العمر فدراسیون ورزش ایران شده بود. سپهبد خسروانی رئیس سازمان تربیت بدنی بود و همه باشگاهها و همه فدراسیون های ورزشی تحت پوشش این سازمان بود. تقریبا ریاست تمام باشگاههای ورزشی و تیم های ورزشی از افسران ارتش و یا شهربانی بودند. شاید یگانه باشگاهی که سرپرست نظامی نداشت باشگاه یا زورخانه شعبان جعفری بود که او هم خودش سرتیپ افتخاری بود و اجازه حمل اسلحه هم داشت.

درجمهوری اسلامی در زمینه ورزش و باشگاه داری مانند دیگر زمینه ها و عرصه ها  از دوران شاه گام به گام تقلید شد و همانگونه که ساواک هم در اداره باشگاه ها و تیم های ورزشی با ارتش همراهی داشت در جمهوری اسلامی هم نهادهای امنیتی با روسای باشگاه ها که اغلب فرماندهان از لباس بیرون آمده سپاه هستند همکاری و همراهی دارند. نتیجه آن می شود که دیروز اعلام شد علی دائی نه تنها در باشگاه "سایپا" بلکه در دیگر باشگاه ها نیز راه ندارد زیرا زبان درازی کرده و از کارخانه سایپا و عدم پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی سخن گفته بود.

او را از رهبری تبم فوتبال سایپا حذف کردند و حتی شانس حضور او در تیم ملی امید فوتبال ایران را هم از او گرفته اند. به پرسپولیس راه نیافته و هیچ مدیر ورزشی‌ای حاضر نیست با دایی همکاری کند زیرا نمی خواهد گرفتار پیامدهای امنیتی آن شود.

 

دو مدال ایران در ژیمناستیک قهرمانی آسیا

https://www.isna.ir/news/98033114981

بازگشت تاریخی آرژانتین در جام جهانی فوتبال زنان

https://www.isna.ir/news/98033014507

اردوی مشترک کشتی‌گیران خراسانی و ترکمنستان در مشهد

https://www.isna.ir/news/98033114828

نامه اینفانتینو: ورود زنان به ورزشگاه را آزاد کنید

https://fararu.com/fa/news/403243

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول تیر

 
 

اشتراک گذاری: