ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تازه ترین اظهار نظر او

مصلحی هنوز رویای

وزارت اطلاعات را دارد! 
 
 
 
 

 

میگویند "خداوند نجار نیست اما  در و تخته را خوب به هم جفت می کند". این حکایت حجت الاسلام مهر پیشانی و اندک عقلی بنام مصلحی است که وزیر اطلاعات و امنیت دوران احمدی نژاد شده بود. البته با احمدی نژاد مثل همه وزرای دیگر کابینه های او اختلاف هم پیدا کرد اما بیت رهبری پشتش را گرفت و نگذاشت عزل شود و یا استعفا بدهد.

از بعد از دولت احمدی نژاد مصلحی هر چند وقت یکبار مثل سردار نقدی یک حرف جنجالی می زند و نظر آبکی می دهد تا نامش مطرح باشد. البته بگذریم که ابراهیم رئیسی او را درلیست اعضای کابینه اش (در صورت پیروزی در انتخابات 96) گذاشته بود!

مصلحی دیروز گفت « مشکلات اقتصادی ما از جهت تحریمی فقط 20 در صد مشکلات اقتصادی ما را در بر میگیرد) وبقیه مشکلات اقتصادی بحث سوء مدیریت و مواردی از قبیل احتکارو کمبود نظارت و موارد دیگر است که می توان با رفع این موارد رونق اقتصادیو تولید را شکوفا کرد. می خواهند از لحاظ اقتصادی مردم را تحت فشار قرار بدهند تا فتنه شود مثل سال 96»( فارسی غلط غلوط این دو جمله مربوط به خود اوست)

اگر گرفتاری ناشی ازتحریم فقط 20 در صد است، این همه جنجال و مثل ذرت در تابه بالا و پائین پریدن علیه تحریم ها برای چیست؟ تا حد تعیین شرط لغو تحریم ها برای رفتن پای میز مذاکره!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 تیر

 
 

اشتراک گذاری: