ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 تیر

ترامپ با "دست" پس میزند

اما با "پا" پیش می کشد!

 
 
 
 
 

مشاور رئیس جمهوری فرانسه، پس از گفتگوی مکرون با ترامپ، با یک نامه از جانب وی به تهران آمده و آن را دراختیار حسن روحانی قرار داد. از متن این پیام چیزی منتشر نشده اما شاید بتوان از لابلای اشارات روحانی درباره این متن حدس هائی زد.

روحانی پس از خواندن نامه گفت: ایران راه دیپلماسی را کاملا باز نگهداشته است. ما خواهان اجرای کامل تعهدات طرفین امضاء کننده توافقنامه برجام هستیم و از هر تلاشی در این جهت استقبال می کنیم.

روحانی پیش و یا پس از این دیدار در جلسه هیات دولت گفت: آمریکا بدون دلیل از برجام خارج شده اما از کاهش تعهدات برجامی ایران ابراز نگرانی میکند و خواهان جلسه اضطراری شورای حکام شد.

این خنده‌دارترین حکایت تاریخ سیاسی جهان است!

هنوز نتیجه جلسه شورای حکام اعلام نشده و تاریخ و محل برگزاری جلسه وزرای خارجه امضاء کنندگان برجام نیز به همچنین. جلسه ای که تا 24 تیرماه باید تشکیل شود. آنچه که امریکا از این جلسه انتظار دارد محکومیت ایران به بهانه نقض تعهدات اتمی و کشاندن پرونده اتمی ایران به سازمان ملل و بازگرداندن تحریم هائی است در زمان احمدی نژاد شورای امنیت علیه ایران تصویب کرد و از نتایج مذاکرات اتمی خارج ساختن پرونده اتمی ایران از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بود، فصلی که راه را برای حمله نظامی به ایران هموار می کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: