منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 تیر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

مهلت ایران برای اعلام برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ روز گذشته به پایان رسید و حالا فدراسیون فوتبال ایران مجبور است دیدارهای خانگی تیم ملی را با حضور خانواده‌ها برگزار کند و به قول رییس جمهور به اینفانتینو جامعه عمل بپوشاند، در غیر این صورت ممکن است هر برخوردی با فوتبال ایران صورت بگیرد.

۱۲ روز پس از دیدار دوستانه ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی جیانی اینفانتینو رییس فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ضمن تقدیر از حضور بانوان در آن دیدار، درخواست کرد این روند ادامه داشته باشد و ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران به طور کامل رفع شود.

در این نامه، ضرب الاجلی برای فوتبال ایران به تاریخ ۲۴ تیر مشخص شده بود و این در حالی بود که پس از این تاریخ، در همه بازی‌های باشگاهی و تیم ملی در ورزشگاه‌های ایران باید زنان به راحتی بتوانند به ورزشگاه بروند. اتفاقی که در دیدار شاگردان ویلموتس برابر تیم ملی امید رخ نداد و این ممنوعیت ادامه پیدا کرد.

حال در حالی این ضرب الاجل برای فدراسیون ایران تعیین شده بود که اینفانتینو تایید کرده بود قول‌هایی که رییس جمهور ایران داده تحقق پیدا نکرده و خانم‌های ایرانی هنوز از دیدن فوتبال در استادیوم‌ها محروم هستند.

 

افتخارآفرینی برای ایران در خانه ووشو اصفهان

https://www.isna.ir/news/98042412709

پایان مهلت فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

https://www.asriran.com/fa/news/679124/

قطعی برق و مشکل آب در مسابقات کشوری وزنه‌برداری بانوان

https://www.isna.ir/news/98042513037/

 

روزنامه های ورزشی 25 تیر 98

https://www.jamaran.ir/ -70/1212296-


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 تیر

 
 

اشتراک گذاری: