ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی:

عده ای نمی خواهند قبول کنند

یک انقلاب دیچیتالی روی داده

 
 
 
 
 

 

خلاصه ای از سخنان روحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه الکامپ:

جهان ما با یک انقلاب بزرگ دیجیتالی یا فضای مجازی مواجه است. این یک واقعیت است چه بخواهیم و چه نخواهیم. همه ما باید توجه داشته باشیم که این فضای جدید می‌تواند برای نسل ما، کشور ما، منطقه ما و جهان یک فرصت باشد و نه تهدید. در هر دنیایی و در هر فضایی عده‌ای هستند که می‌خواهند از آن فضا به نفع شخصی یا جمعی خود سوء استفاده کنند اما هیچ وقت نمی‌شود یک حرکت بزرگ و جهانی را به خاطر عده‌ای که سوء استفاده ممکن است کنند تعطیل کرد.

دولت من یکی از افتخاراتش تسهیلات لازم برای نسل جوان و کشورمان در زمینه استفاده از اقتصاد و تحولات اجتماعی فضای مجازی بوده است.

امروز همه شهرهای کشور ما و در ۷۸ درصد روستاهای کشور قادر هستند از موبایل نسل ۳ و ۴ بهره‌مند باشند .حتی از لحاظ اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این فضای مجازی است که مشارکت مردم را در همه امور و اداره کشور آسانتر کرده است. فضای مجازی است که روزانه به حاکمان نمره می‌دهد و می‌گوید که این حاکمیت و مسئولین تا چه حد مورد رضایت و مقبولیت و حتی مشروعیت هستند .

من قبل از حضور در این جلسه در خدمت عزیزانی بودم که فضای جدید کسب و کارهای نوپا را در این کشور به وجود آوردند. استارت آپ‌هایی که تحول بزرگی را در کشور از لحاظ اقتصاد محیط زیست و رشد اقتصادی و از لحاظ ارتباطات اجتماعی و سیاسی به وجود آورده اند. امروز می‌بینیم اشتغال عظیمی در یک استارت آپ ایجاد می‌شود و هزاران شغل مستقیم و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار شغل غیرمستقیم بوجود می‌‌آید.این یک تحول بسیار عظیم کشور است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 تیر

 
 

اشتراک گذاری: