ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 تیر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 30 تیر

رهبر نه میتواند و نه میخواهد

از پیله کهنه خود بیرون بیاید!

 
 
 

 

 

شورای نگهبان بار دیگر با حکم رهبر جمهوری اسلامی در ترکیب گذشته خود باقی ماند. باز هم احمد جنتی و بازهم شیخ محمد یزدی و... آن هم در سال انتخابات مجلس و بدنبال آن انتخابات ریاست جمهوری. حداقل بموجب مستنداتی که محمد رضاخاتمی دردادگاه خود ارائه داد همین دو نفر که در انتخابات 88 هم در شورای نگهبان بودند نقشی اساسی در تقلب 8 میلیون رائی داشته اند. شیخ محمد یزدی که لابد برای انتخابات آینده مجلس خبرگان بار دیگر نامزد خواهد شد تا به این مجلس بازگشته و ریاست آن را بار دیگر برعهده بگیرد، از جمله سرشناس ترین طرد شدگان انتخابات خبرگان بود. البته به همراه احمد جنتی و مصباح یزدی که با توصیه و حکم حکومتی رهبر نفرسی ام تهران را از لیست برندگان آن انتخابات حذف کردند تا جنتی که نفر سی و یکم بود بتواند وارد مجلس خبرگان شود. شد و ریاست آن را هم با اشاره بیت رهبری به اعضای مجلس برعهده گرفت! هاشمی رفسنجانی چوب مرگ را از جمله بدلیل همان انتخابات خبرگان و حذف جنتی و مصباح و یزدی خورد و استخر مرگ شد.

بهرحال، رهبر جمهوری اسلامی با تائید دوباره ترکیب شورای نگهبان نشان داد که نه می خواهد و نه می تواند از تاری که در اطراف خود تنیده خارج شود. حتی در بدترین شرابط بحرانی داخلی و خارجی.

خانه تکانی نظام به عزم و اراده و پایگاهی مردم در کنار خوی انقلابی نیازمند است که رهبر جمهوری اسلامی فاقد آنست و ظاهرا این خانه تکانی مانده است برای بزرگترین سونامی سیاسی در جمهوری اسلامی و یا پس از درگذشت ایشان و سرانجام کشاکشی که اجتناب ناپذیر می نماید. به همان اندازه که خونین و پرحادثه می نماید. شاید گفته شود که ایران و جمهوری اسلامی در چنان محاصره خارجی و بحرانی است که وقت این نوع خان تکانی ها نیست زیرا نظم امنیتی حاکم نیز زیر و رو خواهد شد. باید گفت زیر و رو شدن این نظم قطعی است زیرا مردم آن را نمی خواهند و ای بسا در شرایطی بحرانی تر از امروز این "زیر و روئی" گریز ناپذیر شود.!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 تیر

 
 

اشتراک گذاری: