ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 29 خرداد

پشت درهای بسته

خبرهائی هست که اعلام نمی شود

 
 
 
 
 

 

کنگره امریکا، کاخ سفید و سه مقام کلیدی امریکا، یعنی ترامپ، پمپئو و جان بولتن در یک بازی موش و گربه با موضوع حمله نظامی به ایران دور خود می چرخند، و درعین حال تدارکات نظامی در خلیج فارس و دریای عمان جریان دارد. آخرین خبر آنست که امریکا یکهزار نیروی جدید به منطقه اعزام می کند. در این میان اسرائیل نیز نقش آتشبیار معرکه را دارد و دو روزنامه معاریو و جورزلیم پست روز گذشته نوشتند که امریکا قصد یک حمله غافلگیرانه هوائی محدود به ایران را دارد. این حمله احتمالا به یکی از مراکز اتمی ایران صورت خواهد گرفت.

گفته می شود مثلث ترامپ، پمپئو و بولتن به جمع بندی حمله محدود اما ضربه ای مورد اشاره رسیده اند و به همین دلیل کنگره امریکا پیش از آنکه در برابر یک عمل انجام شده قرار گیرد؛ وزیر خارجه را برای توضیحات احضار کرده است،

مهلت 60 روز ایران به اروپائی های امضاء کننده برجام بزودی پایان می یابد و قرار است پس از این مهلت درجه غنی سازی اورانیوم را ایران افزایش دهد که می تواند در عرض 6 ماه (البته مقامات مرتبط با فعالیت های اتمی  ایران این زمان را زیر یک ماه اعلام کرده اند) میزان ذخیره اورانیوم غنی شده ایران 300 کیلو بیشتر از میزانی خواهد بود که برجام اجازه می دهد.

از نتایج سفر موگرینی همآهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به امریکا که در ارتباط مستقیم با خبرهای بالاست اطلاعی در دست نیست اما قرار است امروز (چهارشنبه) او با اطلاعاتی که در امریکا بدست آورده  خود را به جلسه سران اتحادیه اروپا برساند و گزارش خود را ارائه بدهد.

آماده باش نظامی درجه یک در ایران که عنوان اول پیک نت روز گذشته بود، همچنان برقرار است و اطلاعات بالا تائید کننده دلیل این آماده باش است. بویژه که نخست وزیر عراق نیز روز گذشته اعلام کرد عراق اجازه عملیات نظامی علیه ایران را از خاک خود نخواهد داد. روسیه نیز ضمن هشدار به امریکا، از آن کشور خواسته که ایران را تحریک به جنگ نکنند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: