ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیلم را ببینید!

رهبر کره شمالی

خوشحال و خندان روسیه را ترک کرد!

 
 
 

 

 

دونوبت مذاکرات چند ساعته رهبر کره شمالی و رئیس جمهوری روسیه پوتین درپشت درهای بسته ظاهرا برای کره شمالی چنان دستآوردی داشته که رهبر کره شمالی هنگام خداحافظی از پوتین و ترک روسیه عرف دیپلماتیک را مراعات نکرده و نه تنها هنگام سوار شدن بر اتومبیل مخصوص، بلکه از داخل اتومبیل نیز شیشه ها را پائین کشیده و برای پوتین دست تکان میدهد.

رهبر کره شمالی با قطار، از باریکه مرز مشترک روسیه و چین وارد روسیه شد و در شهر ولادی واستک با پوتین دیدار و مذاکره کرد. پوتین نیز مسافتی هزار کیلومتری مسکو – ولادی واستک را طی کرده تا دراین شهر از رهبر کره شمالی استقبال کرده و در همانجا با وی مذاکره کند. در نخستین جلسه ایکه دو هیات مذاکره کننده روسیه و کره شمالی پشت میز مذاکره نشستند و مراسم آن فیلمبرداری و از تلویزیون روسیه 24 ساعت پخش شد، رهبر کره شمالی از پوتین تشکر  کرده که این مسافت طولانی را برای این دیدار طی کرده است.

یگانه خبر رسمی که درباره مهم ترین مسئله روز کره شمالی، یعنی فعالیت اتمی و موشکی کره شمالی پخش شده نقل قولی است از پوتین که گفته است کره شمالی برای متوقف کردن برنامه اتمی خود تضمین های معتبر می خواهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: