ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نقش اوباش در کودتای 88 فراموش نشده

اوباشی که مجاهد حکومتی شدند

حالا طلبه و آخوند شکار می کنند

 
 
 
 
 

 

مدیر مسئول روزنامه جوان (وابسته به سپاه) در واکنش به ترور پیشنماز یکی از مساجد همدان توسط فردی که او را وابسته به اوباش معرفی کرده اند از سیاسی شدن لات ها انتقاد کرده است!

عامل ترور که گفته شده در درگیری با نیروی انتظامی کشته شده تفنگ خودکار "کلاشنیکف" که سلاح سازمانی سپاه و بسیج است را دراختیار داشته و آنقدر در تیراندازی مهارت داشته که در مقابله با نیروی انتظامی نیز آنقدر از خود دفاع کرده تا کشته شده است.

انگیزه های مختلفی را در باره  این ماجرا مطرح کرده اند که از راست یا دروغ بودن آن اطلاع نداریم اما این نکته را میدانیم که در جریان سرکوب جنبش ضد کودتای 88 حکومت وسیعا از اوباش استفاده کرد و بعدها سردار همدانی که آن زمان قائم مقام سپاه قدس بود درباره شاهکار سرکوب مردم گفت که "5 هزار نفر از اشرار و اراذل را شناسائی و عضو سه گردان کردیم. اگر بخواهیم مجاهد تربیت کنیم باید چنین افرادی که با تیغ و قمه سر و کار دارند را پای کار بیآوریم!"

سردار همدانی چند سال بعد در دمشق  پایتخت سوریه کشته شد که هنوز معلوم نیست قربانی تصفیه های درونی سپاه قدس شد و یا فرمان اتومبیلش برید و حالا آن اوباشی که بنا بود مجاهد شوند و در زندان آنها را به جان دستگیر شدگان کودتای 888 انداختند، علاوه بر همه جنایاتی که کردند و می کنند، طلبه و آخوند هم شکار می کنند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: