منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اردیبهشت ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

امام جمعه خوش نام و میانه سال "بیله سوار" اردبیل که در میان مردم و بویژه جوانان نفوذ و اعتباری بسیار متفاوت با دیگر امام جمعه ها داشت، در بیمارستان خاتم الانبیا تهران در گذشت. خبرگزاری های داخلی نوشته اند که او برای درمان به تهران منتقل شده بود اما هیچکدام ننوشته اند که بیماری او چه بوده که نیاز به انتقال به تهران داشته است؟

او که اصغر جدائی نام داشت در شهریورماه سال گذشته به عنوان امام جمعه شهرستان مرزی بیله‌سوار معرفی شده بود. راه اندازی کمپین شهر زیبا، کمک به مستمندان، حمایت از جوانان، مخالفت با فیلترینگ تلگرام، دعوت از یک خانم برای سخنرانی قبل از خطبه های نماز، مخالفت با کودک همسری، رسیدگی به وضعیت و مشکلات شهرستان بیله سوار و ... از جمله نظرات و اقدامات او بود که موجب محبوبیتش در میان مردم شده بود. تقریبا، همسوئی نظری داشت با امام جمعه تبریز که در کنار مردم سوار مترو می شود و یا اولین امام جمعه ای بود که دستور داد نرده های میان صف اول نماز جمعه و مردم را برچینند.

بلافاصله پس از اعلام در گذشته حجت الاسلام اصغر جدائی یک امام جمعه جدید که گوئی پشت درهای بسته منتظر بود برای بیله سوار اعلام شد. اگر حکومت اطلاع رسانی دقیق و مستند به گزارش پزشکی درباره مرگ وی منتشر نکند شایعاتی که از هم اکنون در منطقه حساس مرزی در جریان است گسترش خواهد یافت،

 

ورود شیر ایرانی به باغ‌وحش ارم بعد از ۸۰ سال

http://www.baharnews.ir/news/176938

کشف ۶ جسد مهاجران ایرانی در مرز ترکیه

http://www.baharnews.ir/news/176969

توضیحات وکیل مدافع «مهناز افشار» درباره پرونده موکلش

https://fararu.com/fa/news/398072


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: