ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

صدا و سیما را مجتبی خامنه ای رهبری میکند

خبرهائی که در مصاحبه

سرفراز و میرقلی خان فاش شد

 
 
 
 
 

 

طی روزهای گذشته فیلم کوتاهی از مصاحبه 50 دقیقه ای سرپرست سابق صدا و سیما "محمد سرافراز" بسرعت و وسیعا روی شبکه اینترنت قرار گرفته  و ایرانی ها همچنان آن را برای یکدیگر می فرستند و باصطلاح اطلاع رسانی می کنند!!

شبکه ای که این مصاحبه را انجام داده و پخش کرده "اتاق شیشه ای" نام دارد و مصاحبه کننده "عبدالرضا داوری" مشاور رسانه ای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری وی است. کارنامه احمدی نژاد و مشاور رسانه ای وی علیه مطبوعات و رسانه ها اظهرمن الشمس است.

آقای سرافراز در این مصاحبه انگشت روی نکاتی می گذارد که قطعا باید آن را تائید کرد، اما به این شرط که هدف او دفاع از دوران احمدی نژاد و نقش آفرینی معاونان او "مشائی و بقائی" و معاون اول وی محمدرضا رحیمی نباشد!

محور این گفتگو، دلیل و انگیزه استعفای سرافراز و ماجرای شهنار میرقلی خان مشاور و بازرس دوران ریاست 18 ماهه سرفراز بر صدا و سیماست که یک کتاب نوشته و کتاب دومش - به گفته خود او در حاشیه این مصاحبه - در مراحل پایانی برای انتشار است.

آنچه که ما در باره این مصاحبه می توانیم بگوئیم و روی آن تاکید کنیم، توجه به اطلاعات و اخباری است که هم آقای سرافراز آن ها را مطرح می کند و هم خانم میرقلی خان که درابتدای مصاحبه بنا به دعوت مصاحبه کننده و بتدریج بدون دعوت وی روی خط آمده و تبدیل به ضلع سوم این مصاحبه می شود.

دراین مصاحبه از سرافراز سئوال نمی شود که چطور شد رهبر جمهوری اسلامی شما را بعنوان سرپرست  صدا و سیما منصوب کرد و اگر کس دیگری شما را منصوب کرد، آن شخص کیست؟

این گره را میرقلی خان که به بیت رهبری راه داشته، نا خواسته و در شرح ماجرای چاپ کتابش و بردن آن به بیت رهبری و تقدیم به مجتبی خامنه ای برای امضاء فاش می کند. در واقع این مهم ترین بخش مصاحبه مورد بحث است زیرا برای نخستین بار فاش می شود که هدایت صدا و سیما مستقیما زیر نظر مجتبی خامنه ایست. ما توصیه می کنیم این بخش از مصاحبه که در نیمه های آخر مصاحبه مطرح می شود را با دقت گوش کنید. کتاب درباره دوران زندان 5 ساله میرقلی خان در امریکاست. او باتهام خرید دوربین هائی که کاربرد نظامی داشته، در دوران تحریم های قبل از برجام محاکمه و محکوم شده بود و وقتی آزاد شده و به ایران باز گشت یکی از قهرمانان دور زدن تحریم ها بوده است!

خانم میرقلی خان نام بازجوهای خود در جمهوری اسلامی را فاش می کند و در این مصاحبه هم از سوی سرافراز و هم از سوی خانم میرقلی خان، با صراحت از "حسین طائب" رئیس اطلاعات سپاه که در تمام این ماجرا نقش آفرین بوده نام برده می شود و این نیز از نکات مثبت این مصاحبه است. همچنان که فاش کردن نقش شرکت های وابسته به سپاه در پروژه های صدا و سیما مثبت است و همه اینها باز می گردد به همان جمله کوتاهی که میرقلی خان در باره امضای کتابش توسط مجتبی خامنه ای می گوید و نقش نظارت مستقیم او بر صدا و سیما را فاش می کند.

ما توصیه می کنیم؛ پیش از آن که روی انگیزه سرافراز و میرقلی خان متمرکز شوید و یا دنبال تفسیرهایی از این دست که سرفراز برای انتخابات ریاست جمهوری به نیابت از احمدی نژاد آماده می شود و یا نمی شود و یا چرا خانم میر قلی خان در ادامه سیاست هاشمی ستیزی قدرت حاکم، او را از قول امریکائی هائی که با او در زندان امریکا گفتگو کرده اند جاسوس امریکا معرفی می کند ، نکات خبری مطرح شده در این مصاحبه را با دقت به حافظه خود بسپارید.

ضمنا در حاشیه این مصاحبه و افشاگری، خبر پیک نت 24 فروردین درباره برکناری عادل فردوسی پور از برنامه 90 و زیر نظر مجتبی خامنه ای بودن صدا و سیما را هم بخوانید.

 

لینک 50 دقیقه ای مصاحبه سرافراز

https://www.youtube.com/watch?v=kHc_J7nX5Q0&feature=share

 

لینک پیک نت

http://www.pyknet.net/1398/12farvadin/24/page/varzesh.htm


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: