ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 15 اردیبهشت

همه میدانند در حجله های

یکساعت  اجاره چه میگذرد!

 
 
 
 
 

 

آقائی بنام امان الله قرائی مقدم بعنوان کارشناس و استاد دانشگاه  با سایت "شفقنا" درباره ازدواج سفید و گسترش تن فروشی مردان و زنان در جمهوری اسلامی مصاحبه کرده است. نظراتی که درباره این مسائل اجتماعی داده بکلی پرت و پلاست و عمدتا حاشیه پردازی است که کوچکترین اعتبار جامعه شناسی ندارد. درباره این قضاوت شما خود می توانید از روی لینک زیر این مصاحبه را بخوانید.

اما دراین مصاحبه دو موضوع مطرح می شود که قرائی مقدم آنها را نادیده می گیرد و گریز می زند به کربلای سفر جوان ها به شهرهای ساحلی ترکیه و بد آموزی ها!!

آن دو موضوع که لابلای پرگوئی بی ربط استاد دانشگاه گم می شود آنست که اکنون در شهرهای بزرگ و در راس آنها تهران و کرج، خانه های زیادی یافت می شوند که ساعتی و روزانه اجاره داده می شوند. اشاره نمی شود که طرح موضوع برای چیست؟ اما از روز روشن تر است که این خانه ها را برای چه منظوری یکساعته اجاره می کنند. موضوع دومی که گذرا اشاره می شود و از آن عبور می شود آنست که در همین شهرها پدیده تن فروشی مردان جوان رو به گسترش است. مردان جوانی که برای روابط جنسی پول می گیرند و گفته اند که نمی دانیم با چه تعداد زن یا دختر رابطه داشته ایم.

در این مصاحبه معلوم نمی شود که اجاره یکساعته و یک روزه خانه با تن فروشی مردان رابطه مستقیم دارد یا ندارد و اشاره به گسترش تن فروشی زنان که در مصاحبه مطرح می شود نیز به اجاره یکساعته خانه ها باز میگردد یا خیر؟ گرچه حدس قریب به یقین دراین ارتباط دشوار نیست. اینست آن جامعه ای که رسانه ها مجاز نیستند درباره آن چیزی بنویسند و یا خود آنقدر ابتکار و انگیزه ندارند که دنبال آنها بروند و مقامات و امام جمعه ها و همه آنها که بلند گوی جمهوری اسلامی اند هم اگر چیزی هم درباره آن بگویند با تهدید و طرح مسائل حاشیه ای و تبدیل آن به حربه های سیاسی علیه جناح های حکومتی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: