منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصاد

 

آجرها از زیر پای صدا و سیمائی که سالهاست مردم آن را نه ملی بلکه میلی خطاب و وابسته به تیم مصباح یزدی و تفکر حجتیه میدانند در این روزها یکی پس از دیگری کشیده می شود. با ماجرای حذف برنامه 90 و اخراج عادل فردوسی پور این مرحله نوین آغاز شد و با افشاگری محمد سرافراز مدیرعامل سابق و معترض صدا وسیما ادامه یافت، به ماجرای حمایت از یکی از عوامل ترور عبدالرحمان قاسملو دبیرکل وقت حزب دمکرات کردستان در کشور اتریش علیه علی دائی رسید و روز گذشته ابتدا به نامه مشاور رئیس جمهور خطاب به هیات نظارت بر صدا و سیما و بدنبال آن اظهارات طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره پولهای کثیف در جشنواره فجر که به نوعی وابسته به صدا وسیما، گوشه کوچکی از خیمه ای که مخالفات پیوستن به فاتف (پولشوئی و مبارزه با تروریسم) در آن سنگر گرفته اند را بالا زد. خانم سیاوشی گفت:

در ماه‌های گذشته، مخصوصا در جشنواره جهانی فیلم فجر در مورد اسپانسرها بحث‌های زیادی شد که مخالفان و موافقان زیادی به همراه داشت و آقای  حسین انتظامی اعلام کردند که ظرف مدت ۴۵ روز باید هزینه‌های ریز جشنواره اعلام شود. همه این شفاف‌سازی‌ها به سوالات پیش آمده درباره ورود پول‌های مشکوک به سینما و اسپانسرها را پاسخ می‌دهد.

حسین انتظامی اخیرا معاون وزیر و رئیس سازمان سینمائی شده و تاخیری که خانم سیاوشی به آن اشاره می کند ظاهرا ناشی از وحشت انتظامی از ورود به عرصه ایست که حداقل باعث پرونده سازی و جنجال سازی روزنامه هائی نظیر کیهان، برکناری و حتی ترور وی می تواند ختم شود.

 

دلار ارزان شد

http://www.baharnews.ir/news/177172

یک کاسه آش و یا حلیم در ماه رمضان؛ ۲۵ هزار تومان

http://www.baharnews.ir/news/177173/

قیمت بلیت اتوبوس و سواری

http://www.baharnews.ir/news/177168

وقت بازگشت به کارشناسان اقتصادی است

http://www.baharnews.ir/news/177164

ارزانترین آپارتمان‌های تهران با چه نرخی فروش رفت

http://aftabnews.ir/fa/news/588307


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: