ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تلاش برای جدا کردن سرافراز از میرقلی خان

صدا و سیما میان دو بازوی

مجتبی خامنه ای و حسین طائب

 
 
 
 
 

 

اطلاعات سپاه، سرانجام گام اول را برای پاسخگوئی به افشاگری های محمد سرافراز رئیس سابق و مستعفی صدا و سیما و همچنین بازرس ویژه این سازمان در دوران ریاست سرافراز، یعنی شهرزاد میرقلی خان برداشت. این گام که نوعی دلجوئی است، با هدف جدا کردن سرافراز از میرقلی خان برداشته شد. اطلاعات سپاه اعلام کرد که اطلاعات سپاه وجود هرگونه ارتباط نامتعارف بین شهرزاد میرقلی خان و محمد سرافراز را تکذیب  میکند. سرافراز از خانواده شهدا و دارای سلامت اخلاقی است و «هیچگونه پرونده‌ای در سازمان اطلاعات سپاه در زمینه ارتباطات نامتعارف با شهرزاد میرقلی‌خان ندارد و طرح ادعاهایی از این دست صحت ندارد»

شهرزاد میرقلی خان در ویدئویی های افشاگرانه ای که منتشر کرده مدعی شده که سازمان اطلاعات سپاه، وی را تهدید به انتشار فیلمی از رابطه غیراخلاقی‌اش با محمد سرافراز کرده است.

محور اصلی مصاحبه ای که سرافراز کرده و همچنین کانون مرکزی نوارهای ویدئوئی که خانم میرقلی خان منتشر کرده نقش مستقیم مجتبی خامنه ای در امور سازمان صدا و سیماست که در ادامه آن به حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه می رسد.

همچنین روز گذشته محمد سرافراز که در ایران بسر می برد (خانم میرقلی خان در مسقط پایتخت عمان مستقر است) اعلام کرد که وابسته به هیچ گروه سیاسی نیست و به هیچ وجه خیال ورود به صحنه انتخابات ریاست را ندارد.

او نوشت:

«زندگی شخصی خانم میرقلی خان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم. مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد. ایشان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شدند و طی دوران حضور در سازمان خدمات مفیدی ارائه کردند. هیچ مدرکی دال بر ناصالح بودن و جاسوس بودن ایشان نه به رئیس سازمان و نه به رئیس مرکز حراست سازمان ارائه نشد و تمام تلاش من برای احقاق حق بود.

من فردی مستقل هستم و سودای قدرت طلبی که دعوای اصلی سیاستمداران است ندارم و کاندیدای ریاست جمهوری نه از طرف خودم و نه از طرف هیچ جریان سیاسی دیگر نیستم.»

شهناز میرقلی خان از جمله قربانیان دوران دور زدن تحریم های امریکا در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد است که باتهام خرید "دوربین های دید در شب" در امریکا محاکمه و 5 سال زندانی شد.

او مدعی است که شوهرش "محمود سیف" که بعدها از او جدا شد مسئول خریدهای نظامی برای سپاه در آن دوران و در چوب دور زدن تحریم ها، وی را رابط خرید دوربین های مورد بحث کرد.

هم سرافراز و هم خانم میرقلی خان، اطلاعاتی را درباره نقش شرکت های سپاه و غارت میلیاردها تومان بودجه سپاه کرده اند که سپاه در این مورد همچنان مهر سکوت بر لب دارد. همچنان که درباره نقش مجتبی خامنه ای در صدا و سیما و حسین طائب بعنوان چشم و گوش مجتبی خامنه ای در سپاه سکوت حاکم است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: