ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یادداشت ابطحی درباره دعوت به دیدار رهبر

بی تعارف و یک پهلو

جای موسوی و خاتمی و کروبی خالی بود

 
 
 
 
 

 

محمد علی ابطحی که زخم بازداشت و اعتراف گیری زیر شکنجه و فشار بعد از کودتای 88 را به روان خویش دارد، روز گذشته برای دیدار مسئولان نظام با رهبر دعوت شده بود. دعوتی که ظاهرا ادامه تفاهم در سطح بالای نظام برای دستیابی به نوعی وحدت – حداقل در خود نظام و در میان روحانیون و نظامی ها- است. او درباره دعوت خود به این دیدار، بی آن که نام خاتمی و موسوی و کروبی را بیآورد نوشت:

«بعد از سالهای طولانی من و جمع دیگری از دوستان به مراسم افطاری رهبری دعوت شدیم و رفتیم.

من همیشه معتقد بوده ام اختلافات جدی جریانات سیاسی، زیر سقف نظام و رهبری باید حل وفصل شود. تقریبا نظر اکثر فعالان سیاسی اصلاح طلب غیربدلی هم همین است. مرز اصلاح طلبی و براندازی در همین نقطه قرار دارد. حل مشکلات کشور در داخل وقتی عملی است که حرمت و جایگاه کلیت نظام محترم بماند. به همین دلیل از دعوت افطاری رهبری حس خوبی داشتم.

در همه نوشته هایم چه قبل از سال 88 و چه پس از آن بر این باور بوده ام که استقلال و سر بلندی کشور وتحقق آرمانهای اصلاح طلبانه با نقد بی رحمانه بخشهای مختلف قدرت و حفظ حرمت و جایگاه رهبری امکان پذیر است. با این حساب نه تنها این دعوت را دوست داشتم، بلکه امیدوارم دایره دعوتها وسیعتر از این باشد که از بزرگانی که دعوت نمی شوند هم دعوت شود وبیت رهبری محل حضور همه علاقمندان به انقلاب و نظام باشد. بی تعارف و واقع بینانه حرف زدن را بر حرف های دو پهلو ترجیح می دهم.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: