ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درحالیکه انگشت اتهام کم کم اسرائیل را نشان میدهد

انفجارهای فجیره را

چه کسانی به ریش ایران بستند؟

 
 
 

 

 

درحالیکه روزنامه کیهان و سایت های همسو با کیهان انفجارها در بندر فجیره امارات را به ریش گرفته و سوژه برای امریکا و اسرائیل درست کرده اند، بتدریج انگشت اتهام این انفجارها به سوی اسرائیل نشانه می گیرد. امارات متحده نیز خود اعلام کرد که آنچه در بندر فجیره روی داد کار یک گروه تروریستی نمی توانست باشد وحادثه را یک کشور با اطلاعات و امکانات وسیع می توانست بوجود آورد.

امریکا پیش از آن که انفجارهای فجیره روی دهد ناوگان اتمی خود را وارد خلیج فارس کرده بود، با این بهانه که برای دفاع ازمنافع متحدان خود در برابر ضربات دشمنان ( تلویحا ایران) به خلیج فارس آورده است. یعنی از پیش زمینه چنین انفجاری را باصطلاح پیش بینی کرده بود و باید یکجوری آن را ثابت می کرد که انفجارهای فجیره همین نقش را داشت!

تلویزیون العربیه که بازتاب دهنده نظرات عربستان است، بلافاصله در گزارشی نوشته که رسانه‌های نزدیک‌به سپاه‌ پاسداران، در اکانت‌های خود انفجارهای فجیره را کار نیروهای مقاومت  دانستند! آنها از نیروهای مقاومت برای این انفجارها ستایش کردند و منظور از نیروهای مقاومت وابستگان مسلح  جمهوری اسلامی درکشورهای منطقه است.

العربیه به توئیت‌های امین عربشاهی، مدیر خبرگزاری تسنیم در خراسان استناد کرد. این توئیت در شماره دیروز پیک نت منتشر شد.

العربیه همچنین این نظر روزنامه خراسان را منتعکس کرد که نوشته بود«همه گزینه‌های ما روی میزند،هم بندر ینبع زده شد،هم بندر فجیره، دو بندری که قراره جایگزین نفت ایران باشند! چنان هم خوردن خودشون نفهمیدن از کجا خوردن!»

عکس بالا که روز گذشته نیز در پیک نت منتشر شد، عکسی است که خبرگزاری اسپوتنیک از انفجار در بندی فجیره مخابره کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: