ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

31 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 31 اردیبهشت

وزیرخارجه عمان

پیام برُد و حالا با پیام آمده!

 
 
 
 
 

 

تنها یک روز پس از حمله موشکی و راکتی به منطقه سبز بغداد که سفارتخانه ها و از جمله سفارت امریکا در آن قرار دارد و رجز خوانی های برخی سایت هائی که سرنخشان معلوم نیست در داخل است و یا خارج، وزیر خارجه پادشاهی عمان وارد ایران شد. او پل مطمئن ارتباطی رهبری جمهوری اسلامی با امریکاست و سفرش به تهران پس از سفر به نیویورک انجام شد. استقبالی از وی در تهران صورت گرفت که نشان دهنده اهمیت ماموریت اوست. فیلم این استقبال را ببینید. طرف مذاکره مستقیم او در پشت درهای بسته با ظریف وزیر خارجه بود اما شک نیست که پیام او برای رهبر جمهوری اسلامی بوده است.

از سوی دیگر، نخست وزیر عراق "عادل عبدالمهدی" نیز که حوادث منطقه سبز بغداد زیر گوشش انجام شد خوش بینی خود را از دست نداده و گفت: نشانه‌هایی از پایان خوش اختلافات ایران و آمریکا وجود دارد. من به این نشانه‌ها دست یافته‌ام!

روزنامه نیویورک تایمز نیز مقاله ای را منتشر کرد که در آن گفتگوی مستقیم رهبران عربستان و جمهوری اسلامی پیش بینی شده است.

روزنامه "اخبار الخلیج" چاپ بحرین نیز نوشت: مقامات ارشد امریکا و ایران از تمایل برای گشودن کانال های ارتباطی جهت جلوگیری از وقوع جنگ خبر داده اند.

بدین ترتیب سئوال اصلی اینست: کدام دست ها با حادثه آفرینی این روند را می خواهند متوقف کرده و کار را به جنگ و یا ضربه نظامی هولناک به ایران بکشانند. کافی است یکساعت پایگاه های اتمی و نظامی ایران که شک نیست آنها را از طریق ماهواره شناسائی کرده اند بمباران کنند تا فاجعه انسانی و زیست محیطی برای ایران بوجود آید!

فیلم استقبال را از اینجا ببینید!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: