ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 فروردین  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفر هیات رهبری

 حزب سوسیالیست یمن به مسکو

دفتر مطبوعاتی حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

طی روز های گذشته، بنا بر دعوت وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، هیات بلند پایه حزب سوسیالیست یمن وارد مسکو شد. هیات یمنی، علاوه بر ملاقات با مقامات دولتی روسیه با مقامات حزبی این کشور نیز دیدار و گفتگو داشت

در همین رابطه، روز 11 آوریل گنادی زوگانف، رهبر حزب کمونیست روسیه و دیمیتری نویکوف، یکی از معاونین رهبری این حزب، با عبدل رحمان عمر و هیات همراه وی ملاقات کردند. در نشست دو طرف، گفتگو های دوستانه مبنی بر اوضاع سیاسی داخلی یمن و راه حل برون رفت از شرایط  جنگی در این کشور مورد بحث قرار گرفت. در این ملاقات زوگانف، بر اهمیت نقش سازمان ملل متحد جهت دستیابی به راه حل سیاسی برای پایان دادن به عملیات نظامی در یمن تاکید کرد. در بخش دیگری از مذاکرات طرفین، عبدل رحمان عمر، رهبر حزب سوسیالیست یمن با اشاره به محبوبیت روسیه بین مردم کشور خود، از دولت روسیه خواست تا نقش فعال تری را جهت حل مشکلات سیاسی و نظامی در یمن بر عهده بگیرد.

در طول گفتگو نحوه همکاری بین دو حزب، مورد بررسی قرار گرفت و هیات یمنی از تلاش حزب کمونیست روسیه جهت شرکت دادن حزب سوسیالیست یمن در جلسات و رویداد های جهانی که توسط حزب کمونیست روسیه انجام می شود، سپاسگزاری کرد و خواهان آموزش و کادر سازی جوانان یمنی در موسسات آموزشی فدراسیون روسیه شد.

 

https://kprf.ru/party-live/cknews/184189.html

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: