ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اسفند ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درانتظار رونمائی های بیشتر

دکتر پزشکیان از نامزدهای

غیر نظامی 1400 خواهد بود؟

 
 
 

 

 

دکتر (جراح) مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس دهم و نماینده مجلس کنونی از چهره های سالم و از دولتمردان با سابقه جمهوری اسلامی است. در بحث هائی که پیرامون برخی چهره های اصلاح طلب برای انتخابات 1400 می شود، او نیز مطرح است و خود وی نیز اخیرا در برنامه تلویزیونی "جهان آراء" گفت:

 در حال بررسی شرایط جهت ثبت نام برای انتخابات 1400 است. او از تبریز نماینده مجلس بوده و هست و بدلیل موضع گیری های شفافی که در مجلس گذشته داشته از اعتبار در میان مردم و بویژه آذربایجانی ها برخوردار است.

او در آبان ماه گذشته در مصاحبه با روزنامه سازندگی گفت:

«... قدرت در حکومت در دست یک دولت پنهان است که مدیر واقعی کشور می باشد و قدرت را به دست دارد. روحانی باید این را به مردم بگوید و افشاء کند. همه، اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در فساد و ناکارآمدی مقصرند و بازی “کی بود؟ من نبودم” جواب نخواهد داد. پاسخگویی به مشکلات مردم وظیفه کسانی است  که در سایه حرکت می‌کنند و حضوری ثابت در تصمیم‌گیری‌ها دارند. (بخوانید شخص رهبر)

 اگر جای حسن روحانی بودم، در اولین فرصت به مجلس می‌آمدم و همه چیز را به صورت شفاف بیان می‌کردم تا همه بدانند، کاری که خاتمی باید می کرد و نکرد. الان دیگر چیزی برای واهمه وجود ندارد. همه چیز را مردم می دانند و هرروز شاهد فسادهای اقتصادی فرهنگی و اخلاقی هستند. دیگر چیزی به نام ارزش در فرهنگ ایران باقی نمانده است. همه جناح‌ها به صورت موقتی آمده و رفته‌اند اما ثبات کاری دست کسانی بوده که  در سایه حرکت می‌کنند. این سازمان در سایه همیشه حضور داشته و ثابت بوده است. در نتیجه اگر مشکلی در کشور وجود دارد آنهایی که ثبات دارند باید جواب بدهند و نه آنهایی که یک روز آمده و یک روز هم می‌روند.

زمانی که من وزیر بهداشت بودم ۲۵ کانون در بهداشت و درمان تصمیم می‌گرفتند. من وزیر بودم اما اختیاراتم در دست ۲۵ واحد و سازمان و ارگان دیگر بود. بعد هم در نهایت من باید پاسخگو می‌بودم. در بقیه وزارتخانه‌ها هم همین وضع است. شما فکر می‌کنید فرهنگ را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل می‌کند؟ سازمان‌های مختلف در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند اما وقتی می‌خواهند فحش بدهند تنها به وزارت ارشاد فحش می‌دهند. قدرت در دست کسانی است که نه مجلس، نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق اظهارنظر درباره آنها را ندارند. به خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند یک ساعت رادیو را در هفته در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم. اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگاه‌ها در دست ماست. پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: