ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامزد انتخابات 1400

دو شرط سردار دهقان

برای برقراری رابطه با امریکا!

 
 
 

 

 

تاکنون نامزدهای انتخابات 1400 که ورود به این عرصه را اعلام کرده اند، مستقیم نگفته بودند که این انتخابات بر محور دو موضوع اصلی می گردد: لغو تحریم ها و مذاکره با امریکا. حتی سرداران سپاه که خود را تاکنون نامزد این انتخابات کرده اند، زیر هر شعار و پوستری که از خود منتشر کنند،  این دو هدف را دارند و هیچ بعید نیست که آن را با بالا گرفتن تب انتخابات، جرات کرده و با جسارت بیشتری مطرح کنند. فعلا یگانه نامزد انتخاباتی که اتقاقا نظامی هم هست، یعنی سردار حسین دهقان با جملات زیر اشاره به این محتوا و محور انتخابات 1400 کرده است:

«برای رابطه با آمریکا دو شرط وجود دارد که اگر دولتمردان این کشور آنها را بپذیرند، قطعاً با آنها  تعامل می کنیم.  نخست اینکه آمریکایی ها تحت هیچ شرایطی در امور داخلی ایران دخالت نکنند و دوم

 این که به منافع و مناطق نفوذ ایران احترام بگذارند.»

اما درباره پوستر تبلیغات انتخاباتی سردار سعید محمد:

سردار سعید محمد پوستری از خود در کنار تصویری از قاسم سلیمانی منتشر کرده و خود را با چند شعاری که برای مردم این روزها نه آب می شود و نه نان، خود را مرد میدان اعلام داشته است. البته هنوز مانند سردار دهقان به میدان اصلی اشاره نکرده است! همه سردارانی که هوای ریاست جمهوری در سر دارند، با این تصور به میدان آمده و خواهند آمد که از جمعیت چند ده میلیونی تشییع کننده جنازه سردار قاسمی برای خود رای خواهند ساخت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: