ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند ماه  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 20 اسفند

بلای "کرونا" را چه کسانی

به جان مردم جهان انداختند؟

 
 
 

 

 

یک سایت روسی بنام "بنیاد فرهنگ استراتژیک" گزارشی در باره تولید ویروس کرونا منتشر کرده که اگر واقعیت باشد، خبر آن همطراز اهمیت خبر کشف واکسن کروناست. شاید این گزارش را نتوان نظری قطعی دانست، اما آنچه که قطعی است اینست که ماجرای تولید "ویروس کرونا" نمی تواند تا ابد در پرده ابهام باقی بماند و سرانجام معلوم خواهد شد که این جنایت چرا و چگونه علیه بشریت بوقوع پیوست و چه سود و زیادی برای بوجود آورندگان آن در بر داشت.

در این گزارش که نام نویسنده آن نیز "والنتین کاتاسونف" است انگشت اتهام به سوی خانواده "روتشیلدها" بزرگترین بانکداران جهان دراز شده است. او مرگ ناگهانی بارون «بنجامین روتشیلد» در سن 57 سالگی در ملک خانوادگی در سوئیس بر اثر حمله قلبی را مشکوک و مرتبط با تولید ویروس کرونا دانسته و نوشته است:

بارون «بنجامین روتشیلد» در سیاست نیز دست داشت و "مکرون" رئیس جمهور فرانسه را دست نشانده او میدانند.علایم و نشانه های تلویحی و غیر مستقیم زیادی وجود دارند که «روتشیلد»ها در تدارک  توطئه کووید 19 دست داشتند.

اطلاعات درمورد مرگ بارون بسیار کوتاه و پراکنده است و مراسم تشییع جنازه وی در محفلی بسیار محدود صورت گرفت و افراد خارجی مجاز نبودند در این مراسم شرکت کنند. یا بارون ترسیده بود که عملیات کووید 19 شکست بخورد و او بنوعی در برابر دادگاه نورنبرگ  قرار گیرد، یا او فکر می‌کرد که شرکای او غیر قابل اعتماد هستند. بطور کلی بارون نه مرُد و نه کشته شد، او ترجیح داد ناپدید شود. من داستان «بنجامین دو روتشیلد» را همانطور که توسط «فولفورد» (یکی از با تجربه ترین نظریه پردازان توطئه های جهانی) ارائه شده می پذیرم. تنها بمثابه یک نسخه کار؛ این داستان به نظر من بیشتر از روایتهای دیگر محتمل است. اما در تاریخ خاندان «روتشیلد»ها گرایشات مشهودی نمایان می شوند: تدارک دیدن همیشگی انقلابات، توطئه ها و جنگها ... کووید 19 و «گریت رسِت» (نام نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد) برای تسلط  بر جهان!

خانواده روتشیلد به نقل از ویکی پدیا:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B4%DB%8C%D9%84%D8%AF

لینک مقاله بالا به زبان روسی:

https://www.fondsk.ru/news/2021/01/29/o-smerti-odnogo-iz-rotshildov-52796.html

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 مارس 2021

 
 

اشتراک گذاری: