ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جانشین مصباح یزدی

مرتضی آقا تهرانی نامزد 1400 را

درجبهه پایداری تعیین می کند!

 
 
 
 
 

 

مرتضی آقا تهرانی که هیچ سابقه ای در انقلاب 57 ندارد و چند سالی هم در امریکا بود و سپس به ایران بازگشت، بدستور مصباح یزدی رهبری جبهه پایداری را بر عهده گرفت. نماینده مجلس هم شد و کمتر مانند امثال سردار قدوسی نماینده مشهد جنجال به پا کرد. او سیاستمدارترین چهره در میان رهبرای جبهه پایداری است و بسیار سعی می کند از شیوه صحبت کردن آیت‌الله بهشتی استفاده کند. حالا کم کم سردار محصولی هم سر از داخل تخم جبهه پایداری در آورده و مسئول یا رهبر اجرائی این جبهه شده است. او وزیر کشور احمدی نژاد بود و نقش مهمی در انتخابات منجر به کودتای 88 ایفاء کرد. آقا تهرانی نیز در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مشاور و یاور او بود. احمدی نژاد هم مرید مصباح یزدی و مورد حمایت قاطع او. بنابراین دایره را دور بزنید به یک نقطه میرسید و آن انجمن اسم تغییر داده حجتیه در ایران. انجمنی که عکس برگردان اخوان‌المسلمین در خاورمیانه است.

آقا تهرانی که همچنان خط دهنده جبهه پایداری است و سردار محصولی را می گرداند، روز گذشته بعنوان رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت:

عدالت‌طلبی و مبارزه با فساد اگر بدون توجه به منویات و خطوط فکری که رهبری در این زمینه مشخص کرده‌اند باشد، منحرف خواهد شد.  جبهه پایداری با جریان انحرافی و التقاطی (اشاره به احمدی نژاد و رحیم مشائی و بقائی که همگی با هم معروف به امام زمانی هستند) هیچ نسبتی ندارد.

آقا تهرانی که آینده نقش مهم تری را از او در جمهوری اسلامی آشکار خواهد کرد، درباره انتخابات 1400 گفت:

کاندیدای جریان انقلاب (منظور جبهه پایداری و حجتیه است که یکباره ملقب به انقلابی شده) علاوه بر اینکه باید مجموعه قابل قبولی از ویژگی‌های مثبت گفتمانی و تخصصی را به صورت توامان داشته باشد، باید قابلیت رای‌آوری هم داشته باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: