ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 بهمن

ادعای اسرائیلی درباره

بمباران یک مرکز اتمی ایران

 
 
 

 

 

24 ساعت پس از وحشتی که صدای آژیر حمله هوائی جمعه شب در غرب تهران ایجاد کرد، خبری به نقل از منابع امنیتی اسرائیل پخش شد حاکی از عبور یک هواپیمای اف 35 این کشور (ساخت امریکا) از رادارهای ایران و رسیدن به فرودگاه بین المللی تهران (امام) و سپس بمباران یک مرکز وابسته به فعالیت های اتمی ایران. هنوز معلوم نیست این ادعای اسرائیل تا چه حد واقعیت دارد اما آنچه مسلم است، در جهان زیر سایه ماهواره و شبکه های الکترونیک دیگر نمی توان یک رویداد را از مردم مخفی کرد و به همین دلیل جزئیات این ماجرا نیز علیرغم تکذیب ها و اخبار خنده داری که مقامات جمهوری اسلامی درباره آژیر شنبه شب در غرب تهران گفته اند آشکار خواهد شد.

ابتداء معاون امنیتی استانداری تهران گفت: «اخلال در سیستم هشدار یکی از سازمان ها در شهرک آزمایش منجر به پخش صدای آژیر شد.» او نگفت که این سازمان چه نامی دارد و کار آن چیست؟ بخش خنده دارتر اظهار نظر او آنجا بود که وی گفت «رسوب آب در سیستم پدافندی باعث اختلال در سیستم گردید.»

سایت خبری جماران با انتشار تصاویری از منطقه و تاکید بر صدای آژیر، از دلیل آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه، با انتشار عکس یک هواپیمای اف 35 نوشت: یک مقام آگاه در نیرو‌های مسلح، شایعه ورود جنگنده‌های اسرائیلی به آسمان کشور را تکذیب کرد.

مقامات درباره آتش سوزی ناگهانی در همان محدوده ای که مقامات امنیتی اسرائیل مدعی بمباران آن هستند تاکنون اظهار نظری نکرده اند. عکس خبری که به نقل از یک مقام امنیتی اسرائیل در اینترنت منتشر شده را به همراه عکس هواپیمای اف 35 منتشر کرده ایم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: