ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پوتین به این آسانی نامه از کسی دریافت نمی کند

قالیباف از مسکو

سنگ روی یخ بازمی گردد!

در میدان سرخ مسکو، روزهای برفی و یخبندان، مرتب روی زمین نمک دانه درشت می پاشند تا کسانی زمین نخورد. زیر پای قالیباف و همراهانش هم این نمک را ریختند. او روی یخ این میدان لیز نخورد اما روی یخ تبلیغاتی پایش بدجوری لیز خورد!

 
 
 
 

 

قالیباف در سفر به روسیه که می خواست آن را تبدیل به "اسکیت" سرعت روی یخ تا رسیدن به کاخ ریاست جمهوری در تهران کند، پایش لیز خورد و نقش زمین به تهران بازمی گردد. گویا کل ادعای او و مشاورانش مبنی بر همراه داشتن نامه برای پوتین یک دروغ تبلیغاتی برای گرفتن وقت ملاقات از پوتین، گرفتن عکس یادگاری با او و تبدیل آن به پوستر تبلیغاتی انتخابات 1400 بوده است. این هم یکی از بندبازی های قالیباف در سالهائی است که خواب ریاست جمهوری را می بیند.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران روز گذشته در همین ارتباط گفت

«بنده اطمینان دارم که قالیباف حامل پیام مقام معظم رهبری به پوتین، رئیس جمهور روسیه نبوده است چرا که اگر حامل پیام رهبری به پوتین بود یقینا رئیس جمهور روسیه با قالیباف ملاقات می‌کرد.»

شاید رهبر به قالیباف، قبل از سفر گفته «اگر وقت ملاقات دادند و ایشان را توانستی ببینی سلام من را برسان!» و قالیباف همین یک جمله را تبدیل به هیاهوی انتقال پیام رهبری برای پوتین کرد!

اما، نکته دیگری را هم باید دانست که حتی اگر قالیباف حامل نامه ای هم بوده، وقت ملاقات برای دریافت این نامه را به او نمی دادند. میگویند "چاوز" رهبر انقلاب ونزوئلا با دریافت نامه آلوده به ویروس یکی از روسای جمهور گرفتار بیماری لاعلاجی شد که او را از پای در آورد. ظاهرا یاسر عرفات نیز به همین شیوه کشته شد! پوتین و مشاوران امنیتی اش بسیار هوشیارانه تاکنون عمل کرده اند تا گرفتار سرنوشت چاوز و یاسرعرفات نشود. تاکنون 3 توطئه نزدیک به انجام قتل او کشف و خنثی شده است. از جمله با غذای مسمومی که کشف شد و آشپز مخصوص را دراز کردند. میگویند چند سگ تربیت شده دارد که توان کشف غذای مسموم را دارند. نه تنها با هواپیمای مخصوص خود به سفر داخلی و خارجی می رود، بلکه لیموزین سیاه و ویژه ای دارد که با هواپیما به کشورهای مقصد او منتقل شد و وی با آن لیموزین در آن کشور حرکت می کند. در سفر یک ساعته به تهران، با هیچ مقامی جز رهبر جمهوری اسلامی دیدار نکرد و بلافاصله پس از این دیدار و این سفر که جمعا شاید یکساعت طول کشید به روسیه بازگشت. بنابراین، نه او و نه تیم محافظ او آنقدر ساده لوح نیستند که از دست قالیباف "نامه" (اگر این ادعا درست باشد) دریافت کنند! و یا حتی پوتین با او دست بدهد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: