ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 بهمن

پیچیده ترین انتخابات

در خرداد 1400 برگزار می شود

 
 
 

 

 

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران است. حزبی که دبیرکل آن غلامحسین کرباسچی شهردار معروف تهران است. شهرداری که بدلیل نقشی که در انتخابات سال 76 و پیروزی محمد خاتمی داشت و صحبت از وزارت کشور او بود، مورد غضب قرار گرفت و توسط محسنی اژه ای محاکمه و 5 سال زندانی شد. حسین مرعشی که پسر عموی همسر هاشمی رفسنجانی است مصاحبه مشروحی با خبرگزاری "خبرآنلاین " درباره اوضاع سیاسی کشور و فضای عمومی جامعه انجام داده است. این مصاحبه به آن دلیل اهمیت دارد که 5 ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و حزب کارگزاران می خواهد در این انتخابات نقش آفرین باشد. حتی گفته می شود به نوعی حمایت شیخ مهدی کروبی را هم بدست آورده است و امیدوار است "محسن هاشمی" رئیس کنونی شورای شهر تهران نامزد انتخابات 1400 شده و از فیلتر شورای نگهبان نیز عبور کند تا از وی اعلام حمایت کند. حمایتی که امیدوار است با توصیه های شیخ مهدی کروبی از جانب اصلاح طلبان نیز با استقبال روبرو شود.  محسن هاشمی یگانه فرزند هاشمی رفسنجانی است که مناسبات حسنه ای با بیت رهبری دارد. (عکس بالا از راست به چپ :محسن هاشمی، کرباسچی و مرعشی)

مرعشی که از جمله افراد پر سابقه سیاسی در جمهوری اسلامی است دراین مصاحبه می گوید:

قالیباف شانس خود برای ریاست جمهوری را از دست داده و به مهره سوخته ای تبدیل شده که حتی بعید است در انتخابات آینده هیات رئیسه مجلس، برای ریاست مجلس هم رای بیآورد. او نشان داد که فاقد تجربه و آگاهی است و عملا تبلیغاتی که برای خود کرد، به ضد خودش تبدیل شد. آقای رئیسی هم بهتر است همان سنگر قوه قضائیه را نگهدارد که با زیر و بم آن آشناست و تاکنون هم موفق ترین رئیس قوه قضائیه بوده است.

فعلا در شرایطی هستیم که نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان توان بسیج مردم را ندارند و این در شرایطی است که ایران با خطرات جدی روبروست. خلاصه این مصاحبه را از اینجا بخوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: