در تهران این تجمع در برابر مجلس برگزار شد

تجمع اعتراضی بازنشستگان

مقابل‌تامیناجتماعی‌شهرهای‌ایران

 

وزیر اطلاعات مدعی شد

عامل اصلی تدارک ترور

فخری زاده از ایران گریخته

(پیک هفته ۱۰۹) 27 بهمن ماه 1399  -15 فوریه 2021

 pyknet100@gmail.com


26-27 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


26-27 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


26-27 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


26-27 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


26-27 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


26-27 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 27 بهمن

مردم ایران 30 سال

از حکومت جلو افتاده اند!

روز 22 بهمن زنان موتور سوار اصفهان، آتش به اختیار سوار بر موتور سیکلت (گاه هدایت کننده آن و گاه سوار بر ترک آن) در شهر به حرکت در آمدند. البته حساب آنها از حساب موتور سوارهای بسیج که با شعار "مرگ بر روحانی" ترتیب حرکتشان در اصفهان را داده بودند جدا بود. زنها گفتند: حالا که می شود با موتور "دوُر دوُر" کرد و کسی هم نمی فهمد کی به کی است، ما هم سوار بر موتور گشتی در شهر می زنیم که زدند.

«روز بعد امام جمعه اصفهان گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن زنان موتور سواری می کردند و به ریش همه ما می‌خندیدند. عده‌ای هم زن‌ها را سوار موتور می‌ کردند و می‌گویند بروید؛ امروز کسی کارتان ندارد، بعد هم به ریش همه می‌خندند. پشت صحنه چه کسی است؟ 8 سال است که دولت از دوچرخه سواری دختران دفاع کرده است، هرچه ما داد زدیم که با این‌ها مقابله کنید، توجه نکردند، نه‌ تنها جلوگیری نکردند، ترویج هم کردند.»

به این امام جمعه و بقیه  امام جمعه ها باید گفت: نه تنها در شهر اصفهان، بلکه در عمق جامعه و در کل ایران خبرهائی هست که امثال شما از آن یا خبر ندارد و یا خود را به بی خبری می زند. بزرگترین خبر اینست که جامعه حکومت را پشت سر گذاشته است. دو دهه اول جمهوری اسلامی پشت سر مانده اما حکومت در همان دو دهه جا مانده است. ایران امروز، ایران دهه 60 نیست، جهان هم دیگر جهان 20 - 30 سال پیش نیست. بقول معروف "آن ممه را لوُلوُ برده است"! همه با هم از جامعه و خواست هایش عقب مانده اید و نمیدانید و یا میدانید اما باز هم به تبلیغ دروغ ادامه میدهید و خلاف مسیر رودخانه شنا می کنید. همین آخرین اظهار نظر سید احمد خاتمی را مرور کنید! حجت الاسلامی که پس از عربده زدن ها علیه محمد خاتمی در قم، به یکباره آیت الله شد و از قم پرید پشت تریبون نماز جمعه تهران و سپس جایزه تملق گوئی از رهبر را گرفت و شد عضو و حتی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و حالا هم شده عضو شورای نگهبان تا اگر احمد جنتی را کرونا برُد جای خالی او را پر کند. ایشان سه روز پیش گفت: "بالای 70 در صد مردم در انتخابات 1400 شرکت خواهند کرد!" که لابد مرکز نظرسنجی بیت رهبری این پیش بینی را به ایشان ابلاغ کرده است. این ادعا با فضای کنونی جامعه ایران همخوانی دارد؟ اگر 70 در صد مردم می خواهند پای صندوق 1400 حاضر شوند، چرا در انتخابات مجلس پای صندوق ظاهر نشدند؟ یعنی نمیدانید؟

آنکس که نمیداند جاهل و نادان است و آنکس که میداند اما خود را به نادانی می زند جنایتکار است!


فیسبوک دست از سر "پیک نت" بر نمی دارد!

فیسبوک ما را (پیک نت) خسته کرده است. یکبار دیگر از صبح دیروز (یکشنبه) با یک توضیح دست و پا شکسته فیسبوک پیک نت را برای تقریبا 3 روز قفل تنبیهی کرده اند. آن توضیح چنین است:

«این ویژگی موقتاً مسدود شده است

شما به تازگی چیزی پست کردید که خط ‌مشی‌های فیسبوک را نقض می‌کند. بنابراین به طور موقت استفاده از این ویژگی برای شما مسدود شده است. برای اطلاعات بیشتر، از مرکز راهنمایی دیدن کنید.

برای جلوگیری از مسدود شدن دوباره، لطفاً حتماً «استاندارد‌های انجمن» فیس‌بوک را بخوانید و با مفاهیم آن آشنا شوید. قطع دسترسی برای ‏۲‏ روز و ‏۲۳‏ ساعت دیگر فعال خواهد بود.»

برای ما ننوشته اند که چه چیزی را منتشر کرده ایم که با باصطلاح استانداردهای فیسبوک نمیخواند؟

این سومین بار طی ماه های گذشته است که فیسبوک سعی می کند "پیک نت" را فلج کند. ما دوبار از نو فیسبوک برای پیک نت ساختیم، دستور دادند یک اسم بعنوان صاحب این فیسبوک اعلام کنیم که کردیم، گفتند صاحب حساب باید کارت شناسائی اش را عکس گرفته و دراختیار ما بگذارد که چنین نیز کردیم به این امید که فیسبوک دست از سر ما بردارد اما می بینید که دست بر نداشتند! در این فاصله 5 هزار دوست فیسبوک پیک نت حذف شدند. آدرس ای میل ما تغییر کرد، فرم و شکل استاندارد فیسبوک پیک نت بهم خورد، آرشیو آن از بین رفت و...

شاید شیر ناپاک خوردگانی در فیسبوک مرتب علیه ما فعالیت می کنند و یا از ما بدتران از بیرون به فیسبوک فشار می آورند! بهرحال از امروز (یکشنبه شب تا سه شنبه شب نمی توانیم مطالبی را که روی سایت و کانال تلگرام پیک نت منتشر می شود را روی فیسبوک پیک نت نیز منتقل کنیم.


آنها که نام نیکشان

سینه به سینه نقل می شود


انفجار نفتکش‌ها حادثه بود و یا عمدی؟

هنوز هیچ سازمان و گروهی مسئولیت انفجار نفتکش ها در مرز ایران و افغانستان را نپذیرفته است. نه در ایران و نه در افغانستان نیز دولت ها درباره دلیل انفجار سکوت کرده اند. تنها خبری که رسما پخش می شود آتش سوزی وسیع نفتکش ها در مرز ایران و افغانستان است و این درحالی است که در یکی از فیلم هائی که از حادثه منتشر شده کاملا مشهود است که یکی از نفتکش ها براثر انفجار به هوا پرتاب شده است. این فیلم را به همراه فیلم مربوط به صحنه حریق پس از کنترل و خاموش کردن آتش می بینید.


حریق در نیشکر هفت تپه

سنگر مبارزات صنفی کارگران

قسمتی از کارخانه نیشکر هفت تپه روز گذشته دچار اتش سوزی شد. ادعا شده که دلیل حریق جرقه و آتش گرفتن کمپرسور هوای نیروگاه کارخانه بوده است.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌ تپه که درسالهای اخیر یکی از استوارترین سنگرهای مبارزات صنفی کارگران بوده با ۲۴ هزار هکتار وسعت زمین‌های کشاورزی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰  کارگر رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.


خلاصه مصاحبه حسین مرعشی

قالیباف طی یکسال عملا

تبدیل شد به مهره ای سوخته!


شلیک اخطار مسکو

اتحادیه اروپا را هدف گرفت!

یونگه ولت ترجمه رضا نافعی


عنوان اول پیک نت 26 بهمن

پیچیده ترین انتخابات
در خرداد1400 برگزارمی‌شود


مصاحبه انتخاباتی سخنگوی سپاه

سپاه برای انتخابات 1400

نامزد ریاست جمهوری ندارد!


صفائی فراهانی:

4 دوره ریاست جمهوری

درج. اسلامی چگونه طی شد!


در مرز ایران و افغانستان

داعش و طالبان دو متهم

انفجار و آتش گرفتن 500 تانکر نفت

انفجار پر تلفاتی در مرز ایران و افغانستان روی داده که انگشت اتهام آن به سوی داعش و طالبان دراز است. انفجار ساعت 2 بعد از ظهر شنبه در گمرک "دوغارون" در نقطه مرزی مشترک ایران و افغانستان بنام "اسلام قلعه" با انفجار یک تانکر انتقال نفت به افغانستان روی داد و متعاقب آن 500 تانکر پیاپی آتش گرفتند و منفجر شدند. گزارش های اولیه از کشته شدن حداقل 50 نفر حکایت دارد. هنوز نه داعش و نه طالبان مستقیما مسئولیت این انفجار را نپذیرفته اند.


پیش بینی وزارت خارجه روسیه

ایران و امریکا بزودی

با هم به توافق هائی می رسند!


زمان چندان برای آغاز

یک جنگ اتمی باقی نمانده؟

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


عنوان اول پیک نت 25 بهمن

دلیل شعار "مرگ بر روحانی"

تعدادی موتورسوار دراصفهان


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته درباره پیچیده بودن انتخابات 1400 روی کانال تلگرام این روزنت با بیش از 5 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب بود. همین مطلب در فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را داشت و روی 7 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران