ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 بهمن  1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 27 بهمن

مردم ایران 30 سال

از حکومت جلو افتاده اند!

 
 
 

 

 

روز 22 بهمن زنان موتور سوار اصفهان، آتش به اختیار سوار بر موتور سیکلت (گاه هدایت کننده آن و گاه سوار بر ترک آن) در شهر به حرکت در آمدند. البته حساب آنها از حساب موتور سوارهای بسیج که با شعار "مرگ بر روحانی" ترتیب حرکتشان در اصفهان را داده بودند جدا بود. زنها گفتند: حالا که می شود با موتور "دوُر دوُر" کرد و کسی هم نمی فهمد کی به کی است، ما هم سوار بر موتور گشتی در شهر می زنیم که زدند.

«روز بعد امام جمعه اصفهان گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن زنان موتور سواری می کردند و به ریش همه ما می‌خندیدند. عده‌ای هم زن‌ها را سوار موتور می‌ کردند و می‌گویند بروید؛ امروز کسی کارتان ندارد، بعد هم به ریش همه می‌خندند. پشت صحنه چه کسی است؟ 8 سال است که دولت از دوچرخه سواری دختران دفاع کرده است، هرچه ما داد زدیم که با این‌ها مقابله کنید، توجه نکردند، نه‌ تنها جلوگیری نکردند، ترویج هم کردند.»

به این امام جمعه و بقیه  امام جمعه ها باید گفت: نه تنها در شهر اصفهان، بلکه در عمق جامعه و در کل ایران خبرهائی هست که امثال شما از آن یا خبر ندارد و یا خود را به بی خبری می زند. بزرگترین خبر اینست که جامعه حکومت را پشت سر گذاشته است. دو دهه اول جمهوری اسلامی پشت سر مانده اما حکومت در همان دو دهه جا مانده است. ایران امروز، ایران دهه 60 نیست، جهان هم دیگر جهان 20 - 30 سال پیش نیست. بقول معروف "آن ممه را لوُلوُ برده است"! همه با هم از جامعه و خواست هایش عقب مانده اید و نمیدانید و یا میدانید اما باز هم به تبلیغ دروغ ادامه میدهید و خلاف مسیر رودخانه شنا می کنید. همین آخرین اظهار نظر سید احمد خاتمی را مرور کنید! حجت الاسلامی که پس از عربده زدن ها علیه محمد خاتمی در قم، به یکباره آیت الله شد و از قم پرید پشت تریبون نماز جمعه تهران و سپس جایزه تملق گوئی از رهبر را گرفت و شد عضو و حتی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و حالا هم شده عضو شورای نگهبان تا اگر احمد جنتی را کرونا برُد جای خالی او را پر کند. ایشان سه روز پیش گفت: "بالای 70 در صد مردم در انتخابات 1400 شرکت خواهند کرد!" که لابد مرکز نظرسنجی بیت رهبری این پیش بینی را به ایشان ابلاغ کرده است. این ادعا با فضای کنونی جامعه ایران همخوانی دارد؟ اگر 70 در صد مردم می خواهند پای صندوق 1400 حاضر شوند، چرا در انتخابات مجلس پای صندوق ظاهر نشدند؟ یعنی نمیدانید؟

آنکس که نمیداند جاهل و نادان است و آنکس که میداند اما خود را به نادانی می زند جنایتکار است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 فوریه 2021

 
 

اشتراک گذاری: