ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رویای رهبر شدن و رئیس جمهور شدن

رئیسی با جملات بازی میکند

کدخدائی آینده نگری می کند

 
 
 

 

سید ابراهیم رئیسی بین رئیس جمهور شدن و یا رهبر شدن در تردید است و به همین دلیل موضع گیری ها و سخنرانی هایش همیشه به گونه ایست و از لغات و اصطلاحاتی استفاده می کند که هم حرف زده باشد و هم چیز نگفته باشد که پوست خربزه زیر پایش بگذارند. از کارزار انتخابات ریاست جمهوری 96 و از ابتدای رسیدن به ریاست قوه قضائیه شیوه سخن گفتن او اینگونه بوده است. به دو نمونه اخیر که روز گذشته منتشر شده توجه کنید:

"در ۸۸ دشمن به دنبال عقده گشایی بود" و یا " بعضی ها واژه سیاسی را خوب تعریف نمی کنند"

هم حرف سیاسی زده و هم یادی از کودتای 88 کرده اما به گونه ای که گفتن و نگفتن این حرف ها یکسان است.

همین شیوه اظهار نظر را کدخدائی که از سخنگوی شورای نگهبان تبدیل شده به کدخدای این شورا دنبال می کند و لابد او هم به امید نامزدی برای انتخابات 1400. از او پرسیده اند چرا قالیباف با همه تخلفاتی که داشته از سوی شورای نگهبان برای انتخابات مجلس تائید صلاحیت شد.

پاسخ او را بخوانید: "قوه قضاییه سندی مبنی بر تخلفات قالیباف به شورا ارسال نکرده"

از قدیم گفته اند "دست، دست را می شوید". وقتی اظهار نظرهای رئیس قوه قضائیه چنان باشد که نمونه هایش را خواندید سخنگوی شورای نگهبان چرا دمُ به تله بدهد؟ و توپ را نیاندازد در زمین قوه قضائیه و بار مسئولیت را از شانه شورای نگهبان برندارد؟ با زیرکی پرونده های قالیباف را تکذیب نکرده و تلویحا نیز قبول کرده که این پرونده های در قوه قضائیه است و به شورای نگهبان فرستاده نشده است!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: