ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیلم تزریق منتشر شد

تزریق واکسن ایرانی کرونا

روز گذشته در تهران انجام شد

 
 
 

 

 

در میان ناباوری ها و بی اعتمادی به سخنان مقامات جمهوری اسلامی، روز گذشته وزیر بهداشت ج.اسلامی اعلام کرد که نخستین واکسن کرونای آسیا را ایران ساخته است و نخستین تزریق را روی دختر رئیس ستاد اجرائی فرمان امام انجام دادیم. دومین داوطلب تزریق واکسن کرونای ایرانی «عسکری» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام بود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو نیز روز گذشته اعلام کرد:

امروز فاز اول بالینی واکسن ایرانی آغاز شد و اولین داوطلب تزریق آن هم خانم طیبه مخبر بود. هر وقت این واکسن تایید نهایی شود ظرفیت تولید انبوه آن در سال ۱۴۰۰ برای ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دوز واکسن را تا پایان آن سال وجود دارد. تست انسانی یک واکسن کرونای دیگر هم بزودی با مجوز کمیته اخلاق در پژوهش وزارت بهداشت آغاز  می شود.

برای صادرات واکسن کرونای ایرانی نیاز به دریافت مجوز سازمان جهانی بهداشت یا سازمان های مرتبط بین المللی یا کشورهای مقصد برای این واکسن است.

(این مقامات نگفته اند که واکسن کرونائی که در ایران تولید شده به کمک چین بوده یا خیر؟ و وجه تشابهی میان واکسن ایرانی با واکسن چینی و روسی وجود دارد یا خیر؟ ضمنا در همه جای دنیا پرستار و پزشک از لباس سفید استفاده می کنند و لباس سیاه یا مخصوص کارکنان غسالخانه است و یا تارک دنیاها در کلیساها. به شتر گفتند چرا ش.... از پسه؟ گفت: چی چیم مثل همه کسه؟)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: