ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جلسه سرپرست صدا و سیما با کمیسیون فرهنگی مجلس

ترشی ماست صدا و سیما

از تغار آن هم گذشته است!

 
 
 

 

 

علی عسگری سرپرست صدا و سیما در نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی و معاونانش گفت: ما هم‌اکنون در یک جنگ فرهنگی تاریخی از جمله از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان هستیم و باید میدان این جنگ را به‌خوبی بشناسیم. فضای مجازی هم یکی از دیگر راه‌های دشمن برای هجمه فرهنگی است. با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صدا و سیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد وآخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقمندی قرار دارد.

در همین چند سال اخیر تلاش ویژه دشمن را برای بر هم ریختن افکار عمومی و مخدوش کردن امنیت ملی از طریق رسانه‌ها شاهد بوده‌ایم (منظور دو شورش دیماه 96 و آبان 98 است) و اگر صداوسیما نقش آگاهی‌بخش و آرامش‌دهنده خود را (با سانسور و دگرگون جلوه دادن آنچه در کف خیابان ها  روی داد) ایفا نمی‌کرد، قطعاً با شرایط سخت‌تری روبرو می‌شدیم و این حکایت از اهمیت رسانه و تهدیدات رسانه-‌پایه دارد.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس که مرتضی آقا تهرانی دبیرکل حزب پایداری و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در راس آنها قرار داشت پیشنهادهای خود  را برای رعایت دقیق‌تر حجاب و حدود شرعی در ظاهر و کلام مجریان، بازیگران و دیگر هنرمندان صداوسیما مطرح کردند و از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی متنوع و با موضوع روز و به‌ویژه مجموعه‌های تلویزیونی امنیتی همچون «گاندو» و «خانه امن»؛ تشکر کردند و خواهان پررنگ تر کردن فضای معنوی و دعا و نیایش بویژه در شرایط کرونایی و تقویت رابطه علما با مردم شدند.

(هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است، اما ترشی ماست صدا وسیما  از تغار ماست هم گذشته است و سرپرست آن هنوز مدعی پرمشتری بودن این ماست است! بی اعتماد مردم به کل نظام حداقل از نیمه گذشته (انتخابات مجلس یازدهم شاهد زنده) آنوقت سرپرست صدا و سیما از اعتماد به این رسانه دادن سخن می دهد!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: