ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 آذر

قم و مشهد دو کانون تعلیم

گروه های حرفه ای تظاهرات

 
 
 

 

 

مردم نه در حد حکومتی ها، اما در حد خود از بسیاری مسائل و ریشه  های آن  اطلاع دارند. از جمله درباره کارشکنی ها، رقابت قدرت ها، اعتراف گیری ها، اعتصابات و ...

تفاوت حکومتی ها با مردم در آنست که مردم بی پروا حرفشان را در کوچه، خیابان، اتوبوس و مترو می زنند و حکومتیان از بیم واکنش های نظام یا چیزی نمی گویند و یا اگر هم می گویند با اشاره و کنایه می گویند. از جمله این سخنان رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی که بنیانگذارش است. پس از کودتای انتخابات 88، از طرف برخی احزاب نمایندگانی با رهبر جمهوری اسلامی دیدار و انتقادهای خود از تقلب در انتخابات را مطرح کردند. علاوه بر همسر مهدی کروبی، رسول منتجب نیا نیز در میان این دیدار‌کنندگان بود. این اشاره لازم بود تا بدانیم که منتجب نیا بیگانه با ساختار قدرت در جمهوری اسلامی نیست تا سخنان اخیر او که روز گذشته در رسانه های داخلی منتشر شد با دقت خوانده شود. او در اشاره به گروه های تخریب و تظاهرات و کفن پوشان حرفه ای گفت:

«برخی افراد برای مخالفت با دولت و تجمعات آشوب زا در قم تعلیم داده می‌شوند. مجموعه ای بی منطق، تندرو و خشن که مرکز آنها عمدتا در قم و در مشهد است.

در برخی از مجالس قم تعدادی برای این کارها تربیت شده اند و آموزش دیده اند تا در روزهایی که کشور درگیر بحران است، علیه هر کسی که خواستند تظاهرات کنند.»

منتجب نیا نگفت اما حالا دیگر مانند سالهای اول جمهوری اسلامی نیست که مردم با یک اشاره تا آخر مسئله ای را حدس نزنند. اشاره منتجب نیا به علم‌الهدا امام جمعه مشهد و مصباح یزدی در قم است و آن مجالسی که به آن اشاره می کند و نام نمی برد، همان موسسه مصباح یزدی که اکنون سالهاست که ستاد حجتیه تبدیل شده و حزب پایداری را بنیانگذاری کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 1 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: