ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پاسخ اعلمی به جلیلی

دعوت از جلیلی و شریعتمداری

برای ترور و پاسخ به اسرائیل

 
 
 

 

 

سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و دبیر این شورا در زمان احمدی نژاد بود که در انتخابات ریاست جمهوری 92 نیز بخت خود را بعنوان نامزد اصولگرایان و جبهه پایداری مصباح یزدی امتحان کرد و همه روی هم 4 میلیون رای آوردند و جلیلی باخت.

اکبر علمی هم نماینده مجلس از تبریز در دوره های پیشین بود که درانتخابات 84 نیز بنام اصلاح طلب نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد اما آراء او از آراء هاشمی رفسنجانی کم شد و انتخابات به دور دوم کشیده شد و احمدی نژاد با حمایت سپاه و بسیج و اصولگرایان، آبادگران و پایداری ها رئیس جمهور شد.

جلیلی که هنوز هم می خواهد یکبار دیگر بخت خود را برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری امتحان کند روز گذشته مانند حسین شریعتمداری در کیهان و نوچه های مصباح یزدی (مانند رسائی و ذوالنور) خواهان پاسخ فوری به اسرائیل بدلیل ترور فخری زدده شد و نوشت:

« اگر به ترور فخری زاده پاسخ ندهیم، دشمن جری‌تر می‌شود و به ترور و خرابکاری بیشتر در ایران ادامه خواهد داد. آنها که خواستار خویشتنداری‌اند، خواست دشمن را تکرار می‌کنند.»

اکبر اعلمی با طنر و تمسخر در پاسخش نوشت:

«جناب جلیلی عزیر! غرور ملی ما هم بشدت جریحه‌دار شده است و در این زمینه حق را به شما می‌دهم، لذا برای مقابله به مثل و عدم تکرار خواست دشمن، پیشنهاد می‌کنم که ایثار کرده و بدون فوت وقت همراه با یک تیم داوطلب مرکب از افرادی مثل برادر حسین شریعتمداری عازم تل‌آویو شده و عملیاتی مشابه عملیات تروریست‌هایی که مرحوم محسن فخری زاده را به شهادت رساندند، علیه یکی دوتا از سران شرور رژیم صهیونیستی انجام دهید. ملت ایران نیز منت‌دار و برای موفقیت شما دعاگو خواهند بود.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: