ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 26 آذر

در انتخابات 1400

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء

با سردار دهقان رقابت می کند؟

 
 
 

 

 

از میان سرداران سپاه که مستقیم و غیر مستقیم خود را نامزد انتخابات 1400 کرده اند، حسین دهقان و سعید محمد جدی ترین آنها هستند. نه شمخانی و نه رضائی و نه قالیباف که دلش لک زده برای رسیدن به "پاستور" هیچکدام بخت پیروزی در این انتخابات را ندارند، بویژه که مردم از چهره های تکراری همانقدر دلزده اند که از صحنه آرائی انتخاباتی.

سردار حسین دهقان سابقه حضور در دولت را داشته و به همین دلیل به رموز کار اجرائی تا حدودی آشناست. سردار سعید محمد هم که از نسل پس از جنگ عراق است، سابقه مدیریت نهاد عظیم "خاتم الانبیاء" را در کارنامه خود دارد. گفته می شود که او در این مدیریت بسیار موفق بوده است. آیا این دو سردار در انتخابات 1400 روبروی هم خواهند ایستاد؟ و آیا در صورت پیروزی یکی از آنها، دیگری را به حضور در کابینه اش دعوت خواهد کرد؟ و اساسا انتخابات 1400 در همین دو چهره خلاصه خواهد شد و یا دیگرانی نیز به رقابت با آنها خواهند پرداخت. هم حسین دهقان و هم سعید محمد هر دو گفته اند تا رسیدن زمان انتخابات هنوز حوادثی در پیش است که ممکن است همه معادلات را بهم بزند.

سردار سعید محمد در تازه ترین مصاحبه ای که با ایلنا انجام داده درباره حضور در انتخابات 1400  گفته است: ما اهل کار هستیم و کارگریم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در پاسخ به این سوال که اگر از شما خواسته شود در انتخابات شرکت کنید، چه تصمیمی خواهید گرف؟ گفت: بستگی به شرایط دارد. باید توجه کنیم که شرایط این دوره از انتخابات پیچیده است باید جلوتر برویم و ببینیم چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

سیاست‌ها و مقررات بخش تولید را مختل کرده است. سفته بازان در کشورمان هیچ وقت دغدغه ندارند و این تولید‌کنندگان هستند که همیشه در هر شرایطی دغدغه دارند. باید بازارهای کاذب را ناامن کنیم و بستر تولید را فراهم کنیم. علت افزایش نرخ ارز در کشورمان به دلیل این است که تولید در کشورمان وجود ندارد، در حال حاضر هیچ فردی به سمت تولید نمی رود و همه به سمت سفته بازی رفته اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: