ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 آذرماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

درجستجوی جسد پنجمین عضوخانواده

قتل عام یک خانواده

در یک گاوداری در تویسرکان

 
 
 

 

 

قتل عام اعضای یک خانواده در تویسرکان به مهم ترین حادثه جنائی تبدیل شد.  اعضای این خانواده در گاوداری محل کار و سکونت خود به قتل رسیدند. اجساد پدر (مظاهری) و دختر خانواده به فاصله چند متر از هم کشف شد و جسد دو عضو دیگر خانواده در یک چاه پیدا شد. جستجو برای پیدا کردن جسد پنجمین عضو خانواده ادامه دارد.

به گفته تنها بازمانده این خانواده که هنگام جنایت در محل نبوده وجان به سلامت برده، عامل جنایت دستگیر شده است. گفته می شود که این عامل از جمله کارگران تبعه افغان گاوداری مظاهری بوده و همدستانی نیز برای این جنایت داشته است.

بازمانده خانواده که محمد نام دارد گفته است: من شغلم آزاد است و موقع حادثه شیراز بودم. در میان خواهر و برادرهایم فقط من متاهل هستم و فرزند ارشد خانواده هستم.

پدرم معلم بازنشسته بود، اما از همان زمان که به عنوان معلم خدمت می کرد، مجتمع گاوداری و کشاورزی هم داشت.
من ارتباط خیلی نزدیکی با خانواده ام داشتم و هر روز چندین بار با آنها تماس تلفنی می گرفتم.چون نوع کار و فعالیتمان هم با هم مرتبط بود و همین باعث می شد که نیازم به تماس و ارتباط با هم بیشتر شود. صبح روز حادثه با خواهرم تلفنی حرف زدم.قرار شد یک ساعت دیگر دوباره با من تماس بگیرد اما خبری نشد. چندین بار به او زنگ زدم.اما ارتباطم با خانواده ام قطع شده بود و خواهرم دیگر با من تماس نگرفت. خیلی نگران شده بودم.24 ساعت تحمل کردم و بالاخره با دوستانی که در روستا داشتم تماس گرفتم و از آنها خواستم به مجموعه گاوداری سر بزنند و از خانواده ام سراغی بگیرند. آنها فقط ماشین های خانواده ام را دیده بودند. گفتند پرشیا و وانت نیسان در محوطه بود اما هیچ کس در گاوداری نیست. خیلی تعجب کرده بودم. سابقه نداشت گاوداری را رها کنند. خبری از کارگران هم نبود و همین نگرانی و تعجب من را بیشتر می کرد.

بعد از دوساعت با من تماس گرفتند و گفتند پسرخاله ام جسد خواهرم را پیدا کرده است. پدرم
کمی با فاصله از خواهرم دفن شده بود.

باغ و گاوداری ما  با تویسرکان 23 کیلومتر فاصله دارد. جسد یکی از برادران کوچکم پیدا نشده و هنوز هم در گاوداری مشغول عملیات جستجو هستند. جسد مادرم و یکی از برادرانم در چاهی در گاوداری کشف شد. کارگری که به اتهام قتل خانواده ام دستگیر شده ، چند سال است که همراه با تعداد دیگر کارگر ما بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: