ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

41 سال حکومت اسلامی

حکومت و جامعه

دَر و تخته ای که با هم جور شده

 
 
 

 

 

آشفتگی سیاسی در حکومت و پاره شدن شیرازه عرف و عادت و سنت های ایرانی در میان مردم که در هر دو عرصه همراه شده با بی رحمی و آلودگی به دروغ شاید در جهان کم نظیر باشد. تمام دست به سینه گذاشتن مقامات برای هم (یک رسم اسلامی) در حالی است که چشم دیدن هم را ندارند. هر اندازه از رافت اسلامی می گویند و شعار حکومت عدل علی را داده و میدهند خلاف آن را همگان شاهدند. این آن جامعه اسلامی است که بنا کرده اند. پول شده است همه چیز و این همه چیز را از هر راه قانونی و غیر قانونی، انسانی و غیر انسانی باید درآورد. همین روزها که شمار قربانیان کرونا در تهران رسما نزدیک به 500 نفر و غیر رسمی بالای 1500 نفر است و این تلفات به آمار مرگ و میرهای عادی اضافه شده، سنگ قبر را سنگ فروشان گران کرده اند.  رحم نه بر مرده دارند و نه بر زنده!

زمستان نزدیک است و همه از آنفولانزا می ترسند و معاون وزارت بهداشت "حریرچی" روز گذشته اعلام کرد که 5 میلیون واکسن انفلوانزا را در یکی از فروگاه ها بلوکه کرده اند. سپاه اگر راست می گوید و ستاد مقابله با کرونا تشکیل داده چرا این 5 میلیون واکسن را آزاد نمی کند؟

و باز در خبرهای روز گذشته اعلام شد که تنها در شهر خرم آباد 102 سارق را دستگیر کرده اند. در خراسان شمالی زنان باند "روزگیر"ی تشکیل داده اند که عده ای از آنها دستگیر شده اند  و تو خود حدیث مفصل بخوان از مجمل!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: