ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آبان 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

لب ورچیده اند

با شکست ترامپ، رویای عده ای

برای فتح انتخابات 1400 برآب شد

 
 
 
 
 

 

بحث در باره شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا شاید بیش از هر کشوری در ایران داغ است. هم در میان مردم و بشکلی علنی و هم در میان حکومتیان اغلب غیر علنی و گاه توام با ذوق زدگی. در این بازار داغ، مخالفان دولت روحانی که در کارشکنی علیه برجام سنگ تمام گذاشتند و پس از قبضه مجلس یازدهم برای فتح کاخ ریاست جمهوری نیز خیز برداشته بودند مبهوت و سرگردانند که اگر ورق 3 سال گذشته برگردد چه باید بکنند؟ این طیف از امام جمعه ها شروع می شود و از صدا و سیما گذشته و به روزنامه هائی نظیر کیهان میرسد و مجلس را هم در بر گرفته  است.

روز گذشته روزنامه جمهوری اسلامی در همین ارتباط نوشت:

جماعت "خودانقلابی پندار" از شکست ترامپ غصه دار شده اند. روزی که سردار قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد توسط نظامیان تروریست آمریکائی ترور شد، دونالد ترامپ با افتخار اعلام کرد: من دستور ترور او را دادم.

عجیب نیست که عده‌ای در کشور ما وقتی خبر شکست ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری می‌شنوند، عصبانی می‌شوند و به شکل‌های مختلف تلاش می‌کنند این شکست را نپذیرند؟ رسانه ملی به یک شکل، فلان روزنامه به شکلی دیگر، بعضی نمایندگان مجلس و نظامیان با سخنان عجیب و غریب خود، نشان دادند که شکست ترامپ آنها را آزرده کرده است!

شاید انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که یک جریان خاص می‌اندیشد، برایشان آسان و هموار نباشد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 نوامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: