ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مهر ماه 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیداد کرونا در ایران

مداحان و روحانیون

طرفدار مراسم محرم کجا هستند؟

 
 
 

 

 

آن فاجعه ای که در بحث های مربوط به عزاداری های محرم و تعطیلات چند روزه ایران پیش بینی شده و هشدار آن  داده می شود، حالا بر سر 158 شهر ایران فرود آمده است. از آن روحانیون و مداحان و امام جمعه هائی که مخالف بستن حرم ها و جلوگیری از فعالیت هیات های مذهبی بودند این روزها خبری نیست، از آن سیل مسافران شمال در تعطیلات چند روزه تابستانی نیز معلوم نیست چه تعداد قربانی کرونا شده اند و چه تعدادشان در میان بستری شدگان کرونا هستند. دولت هم می گوید هشدارها را داده و دلائل ناتوانی در قرنطینه عمومی را صریح و غیر صریح گفته بود. این که با تعطیل چند هفته ای مملکت، آنها که نانشان را روزانه در می آورند به خیابانها خواهند ریخت و چنین شورشی دیگر "آن تو بمیری های گذشته نیست".

حالا چاره را در تعطیل ادارات و شرکت ها و دور کاری یافته اند. سخنگوی وزارت بهداشت  از قرمز شدن شرایط در 158 شهر ایران می گوید و اضافه می کند که پیگیر تعطیلی تهران و مصوبه دورکاری است تا در برخی استان‌ها از جمله تهران تعطیلی یک هفته ای اعلام شود.

فرمانده ستاد کرونای تهران روز گذشته اعلام کرد: دیروز بالاترین شمار قربانیان کرونا در یک روز را در تهران داشتیم، یعنی در 48 ساعت نزدیک به یک هزار بستری جدید کرونایی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  اول اکتبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: