ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرکز صنایع نظامی- موشکی

دو انفجار در اطراف

و یا داخل صنایع نظامی پارچین 
 
 

 

 

3 روز پس از انتشار خبرهای غیر رسمی دو انفجار در شرق تهران در فضای مجازی، تکذیب و تحریف و انکار و تائید انحرافی این حادثه بدین گونه منتشر شد:

 باشگاه خبرنگاران که وابسته به نهادهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی است نوشت:

برخی کاربران فضای مجازی مدعی بودند این انفجارها حوالی ساعت یک بامداد رخ داده که صدای پی در پی دو انفجار به گوش رسیده است. با توجه به وقوع انفجار در این منطقه در ماه‌های گذشته و انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه هر از چند گاهی وقوع انفجار در یکی از مناطق پایتخت به گوش می‌رسد، به سراغ پلیس و آتش نشانی رفتیم، گفتند در صورت وقوع حادثه‌ای موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

دو روز پس از تکذیبی که باشگاه خبرنگاران منتشر کرد، فرماندار پاکدشت به خبرگزاری ایرنا گفت: دو انفجاری که صدای آن شنیده شد مربوط به یک رزمایش در اطراف پارچین بوده و رسانه‌های معاند یک حادثه کوچک یا حادثه‌ای که اصلا روی نداده را بزرگ‌ نمایی کرده اند. در داخل پارچین حادثه ای روی نداده و شرایط عادی است.

مجموعه نظامی- موشکی پارچین در جنوب‌ شرقی تهران و در مجاورت شهر پاکدشت قرار دارد و اگر انفجار در داخل پارچین اتفاق افتاده باشد این دومین انفجار طی چند هفته گذشته در این مرکز مهم نظامی است. در همین مجموعه پیشتر ذرات اورانیوم کشف شده بود!

عکس: یکی از تونل های پارچین

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  20 سپتامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: