ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ثبت نام و پذیرش آغاز شده

با راه اندازی اینترنت ماهواره ای

فیلترینگ به تاریخ می پیوندد!

 
 
 
 
 

 

یک شرکت آمریکایی که قصد ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای به سراسر جهان را دارد، بزودی ارائه اینترنت ماهواره ای را بصورت آزمایشی آغاز خواهد کرد. این شرکت با نام اسپیس‌ایکس (SpaceX) پذیرش درخواست از ایران برای استفاده از خدمات اینترنت ماهواره‌ای در وبسایت خود از طریق گوگل مپ را ممکن ساخت.

اسپیس‌ایکس تاکنون طی چندین مأموریت پرتاب، صدها ماهواره اینترنتی را تحت پروژه‌ای موسوم به استارلینک (Starlink) در مدار قرار داده است. اکنون با مراجعه به وبسایت استارلینک می‌توان با وارد کردن آدرس محل زندگی از آخرین به‌روزرسانی‌های مرتبط با پروژه ماهواره‌های اینترنتی اسپیس‌ایکس و دسترسی به خدمات اینترنت ماهواره‌ای این شرکت در نواحی مختلف جهان، از جمله ایران مطلع شد.

پس از ارسال درخواست، کاربر ایمیلی از طرف اسپیس‌ایکس دریافت می‌کند که در آن به تلاش این شرکت برای ایجاد دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت در سراسر جهان اشاره شده است؛ تلاشی که به‌خصوص برای بهره‌مندی مردم در مناطقی صورت می‌گیرد که دسترسی آن‌ها به اینترنت با مشکل- از جمله فیلترینگ- مواجه است. در این پیام خطاب به کاربر آمده که در صورت قرار گرفتن ناحیه سکونت وی در مناطق تحت پوشش نسخه آزمایشی این خدمات، اطلاع‌رسانی در این مورد انجام خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: