ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

او شده سکه کف زندانها

نامه کیوان صمیمی که قرار است

بار دیگر برای 3 سال به زندان برود

 
 
 

 

 

کیوان صمیمی از جمله زندانیان سیاسی است که تبدیل شده به سکه کف زندانهای جمهوری اسلامی. زندانبانها می روند و می آیند، سرپرست زندانهای نیز تغییر می کنند، روسای قوه قضائیه نیز، مثل روسای دادگاهها که چهره عوض می کنند اما باطن همگی یکی است.

حالا این زندانی ملی – مذهبی قرار است باز دیگر به زندان باز گردد. او در نامه ای نوشت:

قاضی احمد زرگر که از ۴۰ سال پیش برخوردهای تندش با حق‌جویان زبانزد بوده و هست، رأی قطعی صادر کرد که سه سال دیگر به زندان بروم. حکومتی که ادعا می‌کرد خدمتگزار مستضعفین است، با حضور یک روزنامه‌نگار قدیمی در تجمع کارگران و زحمتكشان این‌گونه برخورد می‌کند.

زرگر رئیس‌ شعبه ۳۶ تجدید نظر در جلسه‌ای یکطرفه و درحالی که متهم و وکیل حضور نداشتند، از بازجویان امنیتی دعوت به حضور کرد تا عملاً اطاعت محض خود از تندروهایی که کشور را به این روز انداخته‌اند را بار دیگر ثابت کند.

به بازجوی تندرو در زمان بازداشت بارها گفتم برو به رؤسای خودت بگو که عاقبت مشی شما به براندازی و نابودی کشور و البته خودتان منجر خواهدشد و ننگی ابدی را در تاریخ به‌نام خود ثبت می‌کنید.

هیچ‌وقت از گفتن حق منصرف نشده‌ام و پس از کشیدن این سه سال هم چنان‌چه زنده بمانم، منصرف نخواهم‌شد.

در میهنمان بسیار بودند و هستند کسانی که بخاطر حرکت به‌سمت طاووس عدالت و آزادی، جور سختی‌های به‌دست آوردن آن‌را کشیده‌اند. ما نیز به‌عنوان جویندگان حقوق مردم و به‌ویژه فرودستان، راه آنان را ادامه خواهیم‌داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: