ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برخی مراکز خرید تعطیل می شود

جریمه آنها که ماسک نمی زنند

و فاصله را مراعات نمی کنند

 
 
 

 

 

بسیاری از مردم نه ماسک می زنند، نه توان خرید آن را دارند و نه فاصله ها را رعایت می کنند. بویژه در مراکز خرید. توصیه ها و هشدارها تاثیر گذار نیست زیرا مردم همچنان ناباورانه به این هشدارها و توصیه ها گوش می کنند. از روز گذشته و با احتیاط و مشروط دولت تهدید آنهائی را آغاز کرد که ماسک نمی زنند و فاصله ها را مراعات نمی کنند. این احتیاط بدلیل بیم از واکنش عمومی است و نه چیز دیگری. دولت اعلام کرد که پاساژهای و مراکز خریدی که در طول روز مردم زیادی به آنها مراجعه می کنند تعطیل خواهد کرد اگر عدم رعایت پرتکل ها ادامه یابد. رئیس اتاق اصناف تهران نیز اعلام کرد:

پاساژ علاءالدین و بازار رضا در میدان ارگ از اماکن صنفی بسیار پرتردد هستند که بر اساس بررسی‌ها و مشاهدات انجام شده پروتکل‌های بهداشتی در آنها به درستی رعایت نمی‌شود.  اگر جلوی تجمعات در این مراکز گرفته نشود از جمله حفظ فاصله فیزیکی و استفاده دقیق از ماسک ستاد کرونا دستور بسته شدن این اماکن را صادر خواهد کرد.

معاون کل وزارت بهداشت نیز اعلام کرد که این وزارتخانه با جریمه افرادی که ماسک نمی زنند، موافق است. او بجای ارائه راه حلی برای فرودستان- ازجمله کمک دولت برای توزیع ماسک رایگان-  اضافه کرد که این جریمه نباید شامل حال کسانی شود که توان خرید ماسک ندارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: