ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 17 تیر

حفره امنیتی در نطنز

مهم تر از انفجار در آنست!

 
 
 

 

 

دلیل انفجار در تاسیسات اتمی نطنز به رازمگو تبدیل شده است. یعنی راز را میدانند اما نباید بگویند. حمله هوائی حتی با پهپاد منتفی است زیرا تصاویر اولیه انفجار نشان میدهد که انفجار از داخل بود و پنجره ها کنده شده و به بیرون پرتاب شده است. می ماند دو احتمال دیگر. یعنی انفجار بمب در داخل تاسیسات و یا حمله سایبری. اگر اعلام کنند حمله سایبری بوده، دو اشکال پیش می آید: نخست همه ادعاها و رجزخوانی های سپاه برای داشتن آمادگی جنگ سایبری نقش بر آب می شود و معلوم می شود همه آمادگی های سایبری و اینترنتی سپاه در حد مقابله با مردم و اینترنت داخلی است. ایراد دوم آنست که باید چنین حمله ای را بتوانند ثابت کنند. کاری که دشوار است زیرا باید متخصصان بین المللی آن را تائید کنند. بنابراین امکان خالی بندی وجود ندارد. بنابراین، می ماند احتمال سوم. یعنی بمب گذاری در داخل این تاسیسات که این کار نیز جز با کمک عوامل نفوذی در داخل این تاسیسات به غایت محرمانه و امنیتی ممکن نیست. قبول و اعلام چنین مسئله ای نیز ضربه ای مهلک به ادعای اشراف امنیتی حکومت است. حکومتی که هنوز نتوانسته ابعاد نفوذ در داخل محرمانه ترین نهادهای امنیتی که از سفر سردار سلیمانی به عراق و سوریه اطلاع داشته و آن را به امریکائی ها خبر داده را جمع و جور کند. و در واقع خودش را جمع و جور کند و یک خبری بسازد که اندکی با واقعیات نزدیک باشد و آن را اعلام کند. ابتدا خواستند با اعلام خبر موسوی مجد این مانور را بکنند اما ممکن نشد زیرا خودشان خراب کردند و دو جور خبر منتشر کردند و معلوم شد که ماهها پیش از ترور موشکی سلیمانی موسوی مجد راننده و همراه همیشگی سلیمانی در سوریه در بازداشت بوده است. بازداشتی که ظاهرا حاصل یک پرونده سازی برای اوست. موسوی مجد از دزدی بودجه و پولهایی که برای سپاه قدس در سوریه می رسیده گزارش میدهد که همان گزارش موجب دستگیری اش می شود.

ماجرای انفجار در نطنز نیز ادامه همین نفوذهاست که طبیعی است اسرائیل یا امریکا با آن در ارتباط باشند. وقتی حکومت غرق اختلاس و غارت و فساد است و "دلار" حرف اول را می زند و تمام معیارها و باورهای به انقلاب فرو ریخته، طبیعی است که عده ای دین و ایمان را هم به دلار بفروشند.

تازه ترین خبر را نیویورک ‌تایمز از قول یک عضو سپاه پاسداران و یک مقام اطلاعاتی در خاورمیانه اینگونه منتشر کرده است: انفجار رخ داده، از طریق انتقال بمب به داخل این مجموعه انجام شده و اسرائیل پشت آن بوده است. انفجار اخیر حفره امنیتی در تاسیسات هسته‌ای نطنز را نشان داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: