ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29  تیر 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با سخنگوی حزب کارگزاران

فتنه انگیزی بنام احمدی نژاد که حالا

طرفدار "تفنگت را زمین بگذار" شده! 
 
 

 

 

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران  گفتگو کرده که نکات مهم آن را استخراج کرده و منتشر می کنیم:

تلاش می شود که عبدالله نوری وزیر کشور دوران اصلاحات رئیس شورای عالی اصلاح طلبان شود. ایشان از شخصیت‌های مورد قبول همه بخش‌های جبهه اصلاحات است ولی با شناختی که من دارم بعید است که ایشان بپذیرند. اگر بپذیرند فرصت خوبی برای جبهه اصلاحات خواهد بود. مردم بر اثر خستگی ناشی از فشار‌های اقتصادی تاثیرگذاری انتخابات را فراموش کرده‌اند. ما فرصت داشتیم تا در تهران اجازه ندهیم مثلا آقای قالیباف به مجلس برود. ولی در همه بخش‌ها دچار مشکل شدیم، اما دلیل نمی‌شود اگر در انتخاباتی به حق یا به ناحق مردم به دلایلی نیامدند سیاست را تعطیل کنیم. امروز کسی نمی‌گوید آقای‌قالیباف چقدر رای داشت و با چند ‌درصد رای به مجلس آمده است. او امروز رئیس مجلس است. امروز می‌توان پیام‌هایی را که از مجلس خارج می‌شود، درک کرد. تفاوت بین آقایان لاریجانی و قالیباف در شش ماه آینده مشخص خواهد شد.

تایید صلاحیت و اجازه حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را غیرممکن است حتی اگر روزی رئیــس دولـــت اصلاحات تایید صلاحیت شود و یا محصورین از حصر آزاد گشته و تایید صلاحیت شوند هم احمدی‌نژاد تایید صلاحیت نخواهد شد.

فتنه احمدی‌نژاد است که همه مملکت را درگیر کرد و خود اخیرا گفت شعر تفنگت را زمین بگذار آرمان من است. به این می‌گویند فتنه.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: