ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 21 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 21 خرداد

سلیمانی قربانی همان نفوذی شد

که پیک نت از ابتدا گفت!

 
 
 

 

 

روز گذشته یا ابتدا تلویزیون 24 ساعته خبری روسیه و یا ابتدا سخنگوی قوه قضاییه "اسماعیلی" اعلام کردند: "سید محمود موسوی مجد" که به موساد اسرائیل و  سازمان "سیا" امریکا وصل بود و در حوزه های امنیتی و نیروهای مسلح جاسوسی می کرد دستگیر، محاکمه و محکوم به اعدام شد. او اطلاعات محل استقرار و رفت و آمد سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس را به بیگانگان داده بود. این حکم بزودی اجرا خواهد شد.

در این خبر کوتاه نه اعلام شده و نه مشخص شده که محمود موسوی مجد درجه نظامی اش چه بوده و در مرکز کدام نهاد بسیار مهم امنیتی بوده که به اطلاعات سفر سلیمانی دسترسی داشته است؟ و از چه زمانی با موساد و سیا ارتباط داشته است؟ سلیمانی محرمانه ترین سفرها و ماموریت های نظامی و سیاسی را در منطقه، سوریه و روسیه انجام میداده و نزدیک ترین ارتباط را با رهبر جمهوری اسلامی داشته است. وقتی فردی از سفر محرمانه سلیمانی اطلاع داشته و اطلاع میداده، قطعا در جریان دیگر فعالیت ها و ملاقات های سلیمانی نیز بوده و چنین فردی باید نقش چشم و گوش سلیمانی را ایفاء می کرده است. چرا دادگاه او علنی نشد تا مردم بدانند در مملکت چه می گذرد؟ سخنگوی قوه قضائیه گفته که شماری دیگر از همکاران موسوی مجد نیز در بازداشت هستند و محاکمه شده اند. آنها کیستند؟ در کدام نهاد امنیتی فعال بوده اند؟ چه اطلاعاتی را به اسرائیل و امریکا داده اند؟

ما از همان ساعات اولیه اعلام خبر ترور موشکی سلیمانی به شهادت عناوین دو صفحه اول پیک نت که می بینید و می خوانید نوشتیم که این ترور بدون همکاری از داخل ایران و از درون مهم ترین نهادهای امنیتی سپاه و بیت رهبری ناممکن بود و طرح اخبار خنده دار بازجوئی از فلان مسافر و فلان مهماندار عراقی هواپیما همگی سناریوهائی برای گمراه سازی افکار عمومی است. زمانی که مسئله نفوذ مطرح شد و رفتند عده ای روزنامه نگار و فعال محیط زیست را دستگیر کردند نیز نوشتیم که این دستگیری ها نیز برای در حاشیه قرار دادن نفوذی های واقعی است که تا مغز استخوان جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند.

لینک شماره 15 دیماه پیک نت که عکس آن نیز منتشر شده است:

http://pyknet.net/1398/03dey/15/index15.htm


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  9 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: