ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 25 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام خوئینی ها به مهدی کروبی

امیدوارم حصر شما

و مشکلات فرساینده ملت خاتمه یابد

 
 
 

 

 

شیخ مهدی کروبی رئیس دو دوره مجلس که همراه میرحسین موسوی علیه کودتای انتخاباتی سال 88 به اعتراض و همراهی با مردم معترض برخاست و از سال 1389 در حصر امنیتی و سپس حصر خانگی است، دچار چند حادثه و عارضه شده است. ازجمله شکستن پا و دستش بدلیل زمین خوردن در حصر. روز گذشته به همین دلیل پیامی از جانب آیت الله خوئینی ها رئیس مجمع روحانیون مبارز انتشار یافت که می توان آن را پیام آن مجمع به حساب آورد. خوئینی ها که خود نیز یک دوره نایب رئیس مجلس بوده و از مورد اعتمادترین روحانیون نزد آیت الله خمینی و او نیز عملا در حصر خبری است، در پیام خود و با اشاره به بحران اقتصادی و اوضاع آشفته حکومتی نوشت:

خبر عارضه اخیر و حادثه پس از آن به ویژه در شرائط ناگوار حصر موجب تاسف و نگرانی گردید هر چند بهبود نسبی پس از آن از نگرانی علاقمندان کاسته است واطمینان دارند که این عوارض و حوادث و دیگر مشکلات که در این سال ها به ویژه در دوران حصر فراوان بوده است خللی در اراده جنابعالی در ادامه راهی که انتخاب کرده اید ایجاد نمی کند . با این همه از خداوند مسئلت داریم که دوران حصر همزمان با حل مشکلات فرساینده کشور و ملت به پایان برسد وبا تدبیر و پایبندی به اصول و ارزش های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی ، ایران و ملت ایران راه عزت و اقتدار و سربلندی را ادامه دهد وفشارهای وارد بر مردم به ویژه فشار اقتصادی که معیشت اقشار بسیاری را سخت به چالش کشیده است برداشته شود .

از خداوند عافیت کامل وعاجل و طول عمر برای جنابعالی و رفع حصر  شما و دو عزیز دیگر جناب آقای مهندس میر حسین موسوی و سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد مسئلت دارم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  13 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: