ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 27 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه خنده دار جانشین رئیس پلیس تهران

ساختمان شیشه ای صدا وسیما را

کشاورزان و معتادان آتش زدند؟

 
 
 

 

 

چند هفته پس از آتش سوزی هایی که از همان ابتدا معلوم بود عمدی است، سرداری بنام "هداوند" جانشین پلیس تهران را پیش انداختند تا درباره این آتش سوزی ها اظهار نظر کند. نه درباره مهار آتش ها که بصورت طبیعی کار پلیس نیست، بلکه درباره دلیل آتش سوزی ها. او گفت:

 

«اینکه گفته می‌شود افرادی در ارتباط با عمدی بودن آتش سوزی‌ها دستگیرشده اند، حرف درستی است اما باید ببینیم عمدی بودن چه چیزی تلقی می‌شود. به عنوان مثال کشاورزی خواسته برای کاشتن دوباره محصول زمینش را آتش بزند تا علف‌های هرز از بین برود اما به یک باره کل زمین آتش گرفته و سبب آتش سوزی شده است یا معتادی در یکی از جنگل‌ها و بوته زارها بوده و آتش سیگارش بر روی زمین افتاده و به یک باره مراتع آتش گرفته است. این عمدی بودن با عمدی بودنی که غرض ورزی در آن وجود داشته باشد، فرق می‌کند. تا به امروز در پایتخت ۵۰ الی ۶۰ نفر را در راستای آتش سوزی‌های اخیر دستگیر کرده‌ایم اما هیچکدام از آنها به قصد تخریب و یا اقدام علیه امنیت کشور و یا اهداف خرابکارانه دیگر مرتکب این عمل نشده‌اند.»

در تهران که کسی خرمن ندارد که آتش بزند تا در آن سیب زمینی بکارد، همچنان که به فلان پادگان نظامی و ساختمان شیشه ای صدا و سیما هم که کشاورزان و معتادان راهی ندارند. بنابراین شاید آن 50 – 60 نفری که دستگیر شده اند جرمشان اقدام برای خاموش کردن آتش ها بوده است!

اعتماد مردم به هر حرف و سخنی که مقامات نظامی و غیر نظامی می گویند بیهوده سلب نشده است. همین اظهار نظرهائی که مردم به آنها می خندند اعتماد را برباد داده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  16 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: