ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 31 خرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 31 خرداد

با قتل منصوری در "رُمانی"

فوت کردند به فیتیله دادگاه طبری

 
 
 

 

 

با قتل حجت الاسلام غلامرضا منصوری، (قاضی متهم به فساد مالی) در بخارست پایتخت رمانی، انگشت اتهامی دیگر متوجه سازمان اطلاعات سپاه شد. اطلاعات سپاه پس از اعلام قتل منصوری از تلویزیون خبری رمانی، شتابزده یک خبری را در اختیار کانال سایبری خود قرار داد و مدعی شد که ضد انقلاب و منافقین منصوری را کشتند. قاضی منصوری از آلمان خود را به بخارست رسانده و به گفته سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی با سفارت جمهوری اسلامی تماس گرفته بود تا به ایران بازگشته و در دادگاه اکبر طبری حاضر شود و درباره خیلی از مسائل دهان بگشاید. او درست به همین دلیل به قتل رسید. او در یک هتل در بخارست ساکن بود و تحت نظر پلیس قرار داشت. این هتل 5 طبقه دارد و منصوری ظاهرا در طبقه چهارم آن ساکن بود. همه شواهد نشان میدهد که او را دراتاق هتل محل اقامتش کشته اند. این شایعه نیز وجود دارد که او را پس از کشتن از پنجره اتاقش به بیرون انداخته اند تا خودکشی قلمداد شود. این درحالی است که طبق نخستین گزارش های خبری تلویزیون بخارست، جنازه او را از داخل هتل بیرون می آورند درحالیکه اگر در خیابان افتاده بود باید در همان محل جسد او را جمع می کردند. قطعا جمهوری اسلامی سر کیسه را در بخارست شُل خواهد کرد تا فعلا گزارش پلیس و پزشکی قانونی منتشر نشود تا سپس وقتی اخبار دیگر این خبر را به حاشیه برد، او را هم در جعبه سیاه قتل ها و ترورها پنهان کنند.

در دادگاه طبری گفته شده بود که منصوری متهم فراری است و باید در دادگاه حاضر شود. بنابراین او اگر به ایران باز می گشت نمی توانستند پنهانش کنند و قتلش در ایران هم پر جنجال می شد و بساط دادگاه طبری را می ریخت به هم. به همین دلیل تصمیم گرفتند او را سقط جنین کنند!

همه در انتظار بازگشت او به ایران و شرکت در دادگاه و گشودن دهانش بودند. بنابراین اتهام قتل او توسط باصطلاح ضد انقلاب و منافقین اتهامی مضحک است.

مافیای امنیتی که تتگاتنگ با مافیای قدرت و ثروت و اختلاس و غارت کار می کند، دارای چنان امکاناتی هست که به اکبر طبری هم پیغام بدهد چه چیز را نگوید و چه چیز را بگوید تا حکمی گرفته و پس از مدتی از زندان آزاد شود. به همین دلیل در روزهای اخر شاهدیم که طبری دیگر در باره افراد پشت پرده سخن نمی گوید و بیشتر درباره ویلا و لواسان و... این مسائل حرف می زند تا فیتیله زودتر پائین کشیده شود. شاید با آگاهی از همین احتمالات باشد که روز گذشته بلافاصله پس از اعلام خبر قتل منصوری، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در یک توئیت کوتاه نوشت:

«به‌ نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر (بیت رهبری و سازمان اطلاعات سپاه) بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در  رومانی از دنیا رانده شود . نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب داروی نظافت باشید.»

اشاره آشنا به قتل سعید امامی در زندان است که در بازجوئی هایش شروع کرد به گشودن دهان و رازهائی را فاش ساخت که هم آنچه گفته و نوشته بود باید از بین برده می شد و هم خود او سر به نیست می شد. گفتند با داروی نظافت (واجبی) در زندان خودکشی کرد!)

برای مافیائی که توانست هاشمی رفسنجانی را در استخر بکشد، قتل منصوری در هتلی در بخارست کار دشواری نبود.

عکس: هتلی که منصوری در آن به قتل رسید. برای دیدن عکس خارج کردن جسد منصوری از داخل هتل به فیسبوک پیک نت و یا تلگرام پیک نت مراجعه کنید.

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  20 ژوئن 2020

 
 

اشتراک گذاری: