ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 8 اردیبهشت

چهارشنبه، خطر از کنار

گوش زمین عبور خواهد کرد؟

 
 
 

 

 

"سیارکی" در اندازه کوه البروس (با قطر 1.8 تا 4.1 کیلومتر) که در همین شماره پیک نت مشخصات آن را می خوانید، به طرف زمین در حرکت است. این خبر را روسیه اعلام و اضافه کرد که این سیارک از کوههای اورال بزرگتر است و اگر همه محاسبات و پیش بینی ها دقیق باشد، پیش بینی می شود با سرعت 8.7 کیلومتر در ثانیه از فاصله 6.2 میلیون کیلومتری زمین عبور خواهد کرد و اگر محاسبه ها دقیق نباشد و این سیارک می تواند با زمین برخورد کند و فاجعه ای به مراتب بزرگتر از "کرونا" را بوجود آورد.

فاصله ای که برای عبور این سیارک پیش بینی کرده اند 16 برابر بیشتر از فاصله کره زمین تا ماه است و عبور آن از کنار زمین برای 29 اپریل (چهارشنبه ای که در پیش است) پیش بینی شده است. اگر این سیارک این بار مطابق همه پیش بینی ها از کنار زمین عبور کند و فاجعه مورد اشاره بوقوع نپیوندد، در سال 2031 نیز بار دیگر از کنار زمین عبور خواهد کرد.

روسیه اعلام کرده طرح انفجار این سیارک ها با بمب های هسته ای را در آینده دارد تا از نزدیک شدن آنها به زمین جلوگیری کند. همه کشورهای دارای قدرت اتمی و فضائی روزی دست به دست هم  خواهند داد تا جهان را از فاجعه نجات دهند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: