ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 اردیبهشت

نظام آشفته ج. اسلامی

یک کدخدائی پیدا کرده!

 
 
 

 

 

عباسعلی کدخدائی، عملا کدخدای خودخوانده ایران شده و در باره هر مسئله داخلی و خارجی اظهار نظر می کند، در مصاحبه زنده و مرده در سیما شرکت می کند و به سئوالات پاسخ میدهد، از فعالیت های اتمی می گوید، از دولت و روحانی انتقاد می کند و توی دهن ترامپ هم می زند! او فقط سخنگوی شورای نگهبان است اما آشفتگی در راس نظام آنقدر زیاد است که کدخدائی هم احساس کرده آب سربالا می رود و می تواند ابوعطا بخواند. به همان اندازه که سیدابراهیم رئیسی تمرین رهبری و جانشینی علی خامنه ای را می کند، به کداخدائی هم احساس ریاست جمهوری دست داده و یا شاید هم رئیسی قول و قراری با او گذاشته که وقتی رهبر شد، او را رئیس قوه قضائیه می کند!

او روز گذشته در باره شکایت از مقررات دولتی که هیچ ارتباطی به شورای نگهبان ندارد اظهار فضل کرد که در سایت جماران منتشر شد. و همزمان با انتشار این مطلب، علی مطهری نیز در صفحه توئیتر خود درباره انتقاد کداخدائی از طرح دو فوریتی مجلس کنونی نکته را با همین مضمون و اشاره به اینکه شورای نگهبان در کداخدائی خلاصه شده نوشت.

کدخدائی درباره طرحی که باید در مجلس تصویب شود و سپس به شورای نگهبان فرستاده شود تا اگر ایرادی داشت این شورا اعلام کند و اگر نیاز به پاسخگوئی به رسانه ها بود، کداخدائی از این ایراد دفاع کند، پیشاپیش نظر و رهنمود به مجلس داده بود!

مطهری نوشت: «‏شورای نگهبان و در واقع آقای کدخدایی در واکنش به طرح مجلس اعلام کرده که «رد صلاحیت نمایندگان با تکیه بر گزارش ها و مستندات مراجع قانونی انجام شده است.» باید از او پرسید کدام مرجع قانونی گفته است اظهارنظر نمایندگان درباره مسائل مختلف باید مطابق با میل عضوی از شورای نگهبان باشد؟»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 آوریل 2020

 
 

اشتراک گذاری: