ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هیچ نهادی توان مقابله با آن را ندارد

اختاپوس مافیا

قدرت را در ج. اسلامی قبضه کرده 
 
 

 

 

در جمهوری اسلامی نه یک مافیا، بلکه چندین مافیا حکومت می کنند که البته مثل شبکه "ماسونی" به هم وصل اند و پنهان ترین "سر" را دارند. آنها مانند اختاپوس روی شبکه های مالی ، تجاری و صنعتی دست انداخته اند و سیاست و اقتصاد را دراختیار دارند. چند نمونه را بخوانید:

مافیای نفت

ساليان سال است كه اعضای مافيای نفت شناسايی شده‌اند ولی آنقدر قدرت مانور در نفت دارند و وصل به قدرت‌های بزرگ هستند كه هیچكس جرأت نمی‌كند به آنها نزديک شود زیرا برخورد با آنها حتی می تواند منجر به قتل و ترور شود. این گفته‌نايب رئيس كميسيون انرژی مجلس است که در مصاحبه با بهارنیوز مطرح کرده است.

مافيای دارو

همایون یوسفی عضو كميسيون بهداشت مجلس به ایلنا گفت: مافيای دارو به دنبال انحصار بازار دو هزار و 400 ميليارد تومانی دارو در کشور است. آنها با مختل كردن سيستم دارويی كشور به دنبال سودهای كلان هستند، زیرا سودی كه در تجارت دارو وجود دارد حتی از مواد مخدر هم بیشتر است!

مافيای پوشاک

تقی بهرامی دبير شورای مركزی خانۀ صنعت و معدن گفته است: مافيای واردات پوشاک  نامرغوب به کشور مانع از نو‌سازی صنعت نساجی ‌ است.

مافيای كنكور

خبرگزاری ایلنا : طرح حذف كنكور به رغم ادعای برخی به آسانی قابلیت اجراست اما مافيای كنكور و آموزشگاه‌‏های مرتبط با اين بازار مانع آنست.

مافيای چای

چای يکی از محصولات پر مصرف کشور است. مافيای چای با واردات آن چه قانونی و چه غير قانونی باعث رکود در توليد داخلی، ورشکستگی کارخانه‌های چای و انبار شدن چای توليدی چایکاران شده است.

مافيای آب

نماينده مردم بوشهر در مجلس گفت است: مافيای آب باعث نیمه تمام ماندن خط انتقال آب کوثر در عسلویه  شده است زیرا آنها این طرح را در تضاد با منافع خود می‌بينند!

مافیای خودرو

در صورت برخورد با مافیای خودرو، پراید ۲۰ میلیون تومان می‌شود

سید جواد حسینی‌کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: صنعت خودرو کشور را مافیای دلالی ملتهب کرده که بخشی از خودروسازان نیز در آن دست دارند. اگر با این مافیا برخورد قاطع بشود قیمت ۲۰ میلیون تومان می شود.

به موارد بالا مافيای وام‌های كلان بانكی ،

مافيای مسكن كه در مدت كوتاهی باعث چند برابر شدن قيمت مسكن شد ،

مافيای چاپ ،

مافيای وارد كننده گان گوشی همراه ،

مافيای آهن و مصالح ساختمانی ،

و دهها مافيای دیگر را اضافه کنید تا بیشتر متوجه شوید قدرت در جمهوری اسلامی در دست چه کسانی است و شعارهای سالانه رهبر برای "سال تولید" و "سال جهش تولیدی" و از این خیال بافی های او چقدر تبلیغاتی است.

نهادهای امنیتی که همگی زیر نظر رهبر و ستاد امنیتی بیت او قرار دارند همه اطلاعات این مافیاها و رهبران آنها را در اختیار دارند اما یا خود آلوده به این شبکه ها هستند و یا جرات برخورد با آنها را ندارند زیرا از جان خود و به خطر افتادن موقعیت و مقامشان بیم دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: